Rockaway Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 LoL du kan inte ens klara spelet om du dödar Millie. Förresten är hon den lättaste. man kan la klara uppdragen emn inte 100%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 man kan la klara uppdragen emn inte 100%? nej man måste ha Key card från henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 nej man måste ha Key card från henne. jaa, men folk säger ju att man kan döda henne å gå in i hennes lägenhet? och kan du bevisa motsatsen så tror jag dig. jag dejta henne iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 De säger säkert bara så för att dem vill att man ska få spela om hela spelet. Sen så vågar jag inte testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 De säger säkert bara så för att dem vill att man ska få spela om hela spelet. Sen så vågar jag inte testa. haha döma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Hur funkar det där med att man bara får 2 stjärnor om man går in på area 69 iklädd poliskläderna. Jag har på mig kläderna men får ändå 5 stjärnor när jag går in. :'( Hur gör ni andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Kattla: Lägg till den här kartan (om du ej gjort det). http://www.gtasanandreas.net/screenshots/g...y.php?image=583 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Kattla: Lägg till den här kartan (om du ej gjort det). http://www.gtasanandreas.net/screenshots/g...y.php?image=583 Tack Jacker, lägger till den med detsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 http://www.gtasanandreas.net/completion/ en checklist för 100% jag vet dock inte om den stämmer, men man kanske inte behöver göra Quarry eller Valet uppdragen för 100%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 http://www.gtasanandreas.net/completion/ en checklist för 100% jag vet dock inte om den stämmer, men man kanske inte behöver göra Quarry eller Valet uppdragen för 100%? Quarry och Valet är ett måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 LoL du kan inte ens klara spelet om du dödar Millie. Förresten är hon den lättaste. jo, jag dödade henne och snodde kortet, MEN KAN JAG FÅ 100% nuu!!`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) Quarry och Valet är ett måste. misstänkte det edit: det där med att man inte förlorar vapnen vid busted/wasted, det räcker för mig att man bara träffar dom för att ja ska få behålla vapnen :S Redigerad 23 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) Jag undrar om man inte kan få 100% om man inte får 100% på varje tjej? Här är en bakgrund jag klippte ihop. Redigerad 23 november, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Jag undrar om man inte kan få 100% om man inte får 100% på varje tjej? Man får 100% utan de så det är lugnt. Kattla: Ändra det med att man får behålla vapen när man har blivit wasted och busted när man har 100% de. Man får behålla vapnena direkt man får de som flickvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 vad händer när man har gjort klart andra och tredje listan i SF hamnen? vafan makker det va ju ja som sa det =P sno inga creds va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 vafan makker det va ju ja som sa det =P sno inga creds va Sry. Såg inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Sry. Såg inte det. np, skoja bara, bara bra att du bekräftade det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Här är en bakgrund jag klippte ihop. han är CP i handen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Snacka inte skit det där är ju typ Orange Grove "märket" det är som att göra West side. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Man får 100% utan de så det är lugnt. Kattla: Ändra det med att man får behålla vapen när man har blivit wasted och busted när man har 100% de. Man får behålla vapnena direkt man får de som flickvän. Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts