GrandTheftCarl Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 vet nån var man kan hitta en desert eagle? ...så jävla dyr och SÅ lite pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 tack Kattla för det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 vet nån var man kan hitta en desert eagle? ...så jävla dyr och SÅ lite pengar i en gränd brevid "zeros" affär i San Fierro finns det en eagle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 alltså SNÄLLA, jag ber er...kan nån förklara utförligt eller visa på karta vart hon sjuksystern är på golfbanan, har letat överallt, alla tider osv men hittar henne inte! :'( Stå med Carl mot SF Martial Arts Gymmet, gå höger upp för kullen och där står hon och övar Joga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Stå med Carl mot SF Martial Arts Gymmet, gå höger upp för kullen och där står hon och övar Joga! I've got Löve foe ya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 I've got Löve foe ya Jag fick 100% på henne nyss Jag har gjort bort mig totalt med 3 av tjejerna Denise: jag dejta henne bara 1 gång så hon gjorde slut. Barbara: Jag sköt henne Michelle: Slog henne till döds. Kan jag forfarrande få 100% på spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jag fick 100% på henne nyss Jag har gjort bort mig totalt med 3 av tjejerna Denise: jag dejta henne bara 1 gång så hon gjorde slut. Barbara: Jag sköt henne Michelle: Slog henne till döds. Kan jag forfarrande få 100% på spelet? har hört om man fångar in alla oysters får man det! Denise: 24% Vapenh*ran: 5% men hon blir aldrig nöjd, hade hälften av muskler och sa fortfarande att jag har för mkt så jag strunta i henne Michelle: 32% Barbera: 100% Millie: 0% har inte träffat henne än, har lagt ner för mkt tid på dom andra tjejerna och små uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 har hört om man fångar in alla oysters får man det! Denise: 24% Vapenh*ran: 5% men hon blir aldrig nöjd, hade hälften av muskler och sa fortfarande att jag har för mkt så jag strunta i henne Michelle: 32% Barbera: 100% Millie: 0% har inte träffat henne än, har lagt ner för mkt tid på dom andra tjejerna och små uppdrag Millie är ju lättast, Ta på dig gimp suit och gå hem till henne, bazzzzzzza skiten ur henne, åk och spara tills nästa dag. Så gör man om och om igen. Man får 10% för varje gång. Och om du har 2 kontroller så kan du försöka ta 2 player ikonen snabbt för då får du 5% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Millie är ju lättast, Ta på dig gimp suit och gå hem till henne, bazzzzzzza skiten ur henne, åk och spara tills nästa dag. Så gör man om och om igen. Man får 10% för varje gång. Och om du har 2 kontroller så kan du försöka ta 2 player ikonen snabbt för då får du 5% jag har redan klarat spelet en gång alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) jag har redan klarat spelet en gång alltså Jaha Några Användbara Länkar Vart Alla Tags ligger En Karta på vart alla Tags ligger Vart alla Ostron ligger Vart alla Häst Skor ligger En bra guide på hur man får guld på alla skolor Redigerad 20 november, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 funkar inte för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Kattla: http://hem.bredband.net/708145/ ta härifrån.. mycket bättre kartor på allt, här finns också unique stunts mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Vad får man av flickvännerna när jag uppnått 100% i relation? Millie Perkins - Gimp Suit / en Hustler (bil) Barbara - Police Suit och två stjärnor vid inbrott i Area 69/diverse militärbaser. Denise Robinson - Pimp Suit Michelle Cannes - Monstertruck (bigfoot) Katie Zhan - Får behålla vapnet när man dör. Helena Wankstein - (tipsa i tråd) Det här är lite fel så här ska det vara: Millie Perkins - Gimp Suit / Rosa Club Barbara - Police Suit, två stjärnor vid inbrott i Area 69/diverse militärbaser och man behåller vapnen när man blir busted / Police Rancher Denise Robinson - Pimp Suit / Grön Hustler Michelle Cannes - Race Suit och tillgång till hennes Pay n' Spray gratis / Monstertruck Katie Zhan - Ambulance Suit Får behålla vapnet när man dör / Vit Romero's Hearse Helena Wankstein - Rural kläder, tillgång till ett vapen föråd med en Motorsåg, Molotov cocktail, Eld kastare och en 9mm pistol / Bandito Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Kattla: Jag har gjort en karta som visar alla sparställen man får "gratis". I framtiden ska den även innehålla alla köpbara gömställen och företag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Vad kan man köpa förutom Zeros affär och Vang cars!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Vad kan man köpa förutom Zeros affär och Vang cars!? http://hem.bredband.net/708145/schools.html där finns det assets också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Kollar igenom alla tips nu och lägger in Tack för kommentarerna om tråden också, de värmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karlsson87 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 är det viktigt att ta flickvänerna ut på dejt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 jag orkade inte med den där millie, så jag döda henne... BETYDER DETTA ATT JAG ITNE KAN FÅ 100%!!!!!!!!!!!!!!!! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 LoL du kan inte ens klara spelet om du dödar Millie. Förresten är hon den lättaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts