Pico Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Efter att jag hade fått ett misslyckat dejtträff med Millie så orkade jag inte skutsa hem henne så jag dödade hon ( vid hennes hus) och efter hon var död så blev det en sån där gul triangel så jag gick in i hennes lägenhet och där fanns kortet. Sorry mate du hade fel Man kan visst gå in i hennes lägenhet. Heh, över två år gammalt inlägg. Let it go, man, let it go. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Jag laddade ner omegas drivrutiner och nu kan jag inte spela gta san andreas alls. JAg kommer till menyerna loadgame och newgame men sen så blir det bara svart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Heh, över två år gammalt inlägg. Let it go, man, let it go. 1 år och 2 månader annars. Kanske dags att börja gå på mattelektionerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Öhm, måste man göra flygfältsuppdragen för att gå vidare i storyn? För jag orkar inte med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Öhm, måste man göra flygfältsuppdragen för att gå vidare i storyn? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Då får någon vänlig själ gärna klara dom uppdragen. BARA flyguppdragen... Och C.R.A.S.H. uppdraget också. Bara dom sedan spara. Och ja, jag har fuskat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Varför inte fortsätta fuska då? finns ju en del fusk som gör uppdagen enklare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Varför inte fortsätta fuska då? finns ju en del fusk som gör uppdagen enklare. Mjo, men på N.O.E så måste man hålla sig under radarn vilket är drygt och extremt segt. På "Black Project" så är allt bra tills man kommer till ryggsäcken ( ) och flyger upp och dom små jävlarna skjuter. Om man är odödlig så dödar ändå explosioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Mjo, men på N.O.E så måste man hålla sig under radarn vilket är drygt och extremt segt. På "Black Project" så är allt bra tills man kommer till ryggsäcken ( ) och flyger upp och dom små jävlarna skjuter. Om man är odödlig så dödar ändå explosioner. N.O.E är ju jättelätt. Bara att fara över havet så klarar du dig jätteenkelt. Tillfället när man flyger upp på Black Project är ju ett av de enklaste momenten, bara brassa upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Mjo, men på N.O.E så måste man hålla sig under radarn vilket är drygt och extremt segt. På "Black Project" så är allt bra tills man kommer till ryggsäcken ( ) och flyger upp och dom små jävlarna skjuter. Om man är odödlig så dödar ändå explosioner. På Black Project så måste du stänga av SAM-radaren. Den gör så att militärerna helt enkelt inte kan skjuta på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Tja, jag försökte och det funkade. Nu har jag hämtat Sweet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Tråden har fått över 30.000 visningar.KUL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jo iofs men nån som vet vart man kan köra Radiostyrda bilar ??? tro det ska gå på san andreas men vet inte vart....Man kan får ju köra diverse saker på Zeros uppdrag men det går väl inte att köra efter uppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jo iofs men nån som vet vart man kan köra Radiostyrda bilar ??? tro det ska gå på san andreas men vet inte vart....Man kan får ju köra diverse saker på Zeros uppdrag men det går väl inte att köra efter uppdragen? Man kan ta extra-uppdrag i Zeros affär, efter att man har klarat alla hans uppdrag. Dock så vet jag inte om man kan köra bil. Jag låter det vara osagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Aja det är lugn Edit: forgot the f*cking T Redigerad 24 februari, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts