GTApimpfoolife Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hur gör man för att fp hon som flickvän? Går in i shootingrange? Nej du går till Ammu-Nation i Blueberry. Gå uåå på taket på den butiken, hon står och skjuter på en pricktavla uppe på taket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Föresten Kattla. På förstasidan. Med 100% Checklistan. Borde det inte stå: Va har du kvar för att få 100% Istället för: Vad behövs för hundra% Då kan man ju bara tro att det är det alla vet: Ja alla unique stunts och alla ostron osv. Men det var bara ett tips. EDIT: * Gömda utmaningar http://www.gta-sanandreas.com/guides/hidde...llenges/map.htm Funkar inte för mig... blir bara 404 error Redigerad 23 juni, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Båda felen är fixade. Även en ny 100% checklist är inkluderad. -- Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag tycker att den här länken borde vara med. http://www.gtawh.com/sa/iecrane.php Den visar hur mycket det kostar att importera och exportera bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Monkey Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Var finns ställerna där man fixar bilar med spoilers, NOS, bas mm?? hittade det...man hittar det det på ett uppdrag.. strunta i detta inlägg.. Redigerad 26 juni, 2005 av Monkey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIlver Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Letar efter en guide där man ser vad som behövs göras för alla skolor. Dvs tider m.m. Såg en länk i en tråd här förrut som en norsk kille hade lagt in. Visserligen på norska men den var väldigt bra. Finns säkert liknande på engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Letar efter en guide där man ser vad som behövs göras för alla skolor. Dvs tider m.m. Såg en länk i en tråd här förrut som en norsk kille hade lagt in. Visserligen på norska men den var väldigt bra. Finns säkert liknande på engelska. Jag kanske kan göra en på Svenska, om jag orkar. Ska kanske börja redan imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIlver Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag kanske kan göra en på Svenska, om jag orkar. Ska kanske börja redan imorrn. Blir det någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Blir det någon Fast jag kom o tänka på att det skulle bli till PS2, och alla som har GTA SA på PS2 har nog redan klarat alla skolor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Letar efter en guide där man ser vad som behövs göras för alla skolor. Dvs tider m.m. Såg en länk i en tråd här förrut som en norsk kille hade lagt in. Visserligen på norska men den var väldigt bra. Finns säkert liknande på engelska. Det finns en guide på Den här sidan Gå till Gameplay Guides till vänster och sedan Flying school Edit : Dom visar filmer om hur dom gjorde osv. Men dom får inte guld på alla en del får dom bara silver på.. Men jag tror de beror på att han som spelar landar som ett fyllo.. Redigerad 30 juni, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIlver Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Tack för flygskole grejen. Finns det för fler skolor liknande grejer?!. Vill veta tider för första uppdraget på båtskolan och lite grejer för bil- och motorcyckelskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Var finns Pro-Laps? Jag försökte kolla på JAVA kartan men jag fattade inte vad bilderna betydde.... Gärna om nån kan göra en karta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Var finns Pro-Laps? Jag försökte kolla på JAVA kartan men jag fattade inte vad bilderna betydde.... Gärna om nån kan göra en karta! Ligger i närheten av Didier Sachs och Victim. Alltså i området Rodeo i Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Okej, då ska jag försöka hitta dig... Hittar nästan ingenstans... Eller har du kanske kordinater till någon plats i närheten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Okej, då ska jag försöka hitta dig... Hittar nästan ingenstans... Eller har du kanske kordinater till någon plats i närheten? Om du kommit till LV finns det en Pro-Laps upp vid området Creek vid nordöstra LV. Du vet köpcentret där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Tack för flygskole grejen. Finns det för fler skolor liknande grejer?!. Vill veta tider för första uppdraget på båtskolan och lite grejer för bil- och motorcyckelskolan. Ehm.. Nae tror bara dom har lagt upp flygskolan.. Men båtskolan e ju den lättaste så de ska väl inte vara några problem eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIlver Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Ehm.. Nae tror bara dom har lagt upp flygskolan.. Men båtskolan e ju den lättaste så de ska väl inte vara några problem eller ? Vad krävs det för tid för den första uppgiften den man ska stanna. Får bara silver och typ 98%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Vad krävs det för tid för den första uppgiften den man ska stanna. Får bara silver och typ 98%. Gasa med båten tills timern visar 6 sek, tryck sedan på knappen för att backa (S är default), tills du stannar. Redigerad 3 juli, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Var kan man få tag i en 100% sparfil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 STFG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts