victorconca Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Hej! Ni får ursäkta mig om jag typ skriver fel nu. Men är inte vidare hemma på nätet... Undrar om det bara är jag som tycker att kartan man får med GTA San Andreas suger! Liten, odetaljerad och skör.... man kan knappt inte veckla upp den utan att den går sönder. Finns det nåt sätt man kan få tag på en ny kartan på internet som man kan skriva ut?! Min orginal karta är "prickad" så att man tydligen lätt, skall kunna riva den i kvadrater...?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Hej! Ni får ursäkta mig om jag typ skriver fel nu. Men är inte vidare hemma på nätet... Undrar om det bara är jag som tycker att kartan man får med GTA San Andreas suger! Liten, odetaljerad och skör.... man kan knappt inte veckla upp den utan att den går sönder. Finns det nåt sätt man kan få tag på en ny kartan på internet som man kan skriva ut?! Min orginal karta är "prickad" så att man tydligen lätt, skall kunna riva den i kvadrater...?! :'( :'( :'( Jag fick ingen karta i mitt fodral! himla R*,taskigt att inte lägga ner en karta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victorconca Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 DU SKOJAR?! Det SKA du få!!! Kontakta din spel leverantör så fixar han en! Annars ringer du konsument ombudsmannen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Kartan man fär med är det inget fel på tycker jag men GPS:en är verkligen sämst! Man ser ju ingenting... En gång när jag körde ambulansuppdrag så åkte jag helt fel eftersom jag såg fel på GPS:en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts