Wild_hawk Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 jag skulle söka i en sök motor efter gta vc, och då visas det att nån har sökt från min data sonati+ kan det vara en haker? för mina föräldrar kan ej använda en sök motor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Hur fick du reda på att någon eventuellt hade sökt i din dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 30 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Hur fick du reda på att någon eventuellt hade sökt i din dator? jag skulle bara söka på gta vc och då kom det fram att nån hade sökt nelly+ kelly+ sonati+ nellywom+ och massa konstiga grejer. så jag tror att det är en haker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Undra va det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Mystiskt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts