Hultenius Skrivet 6 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2002 Äntligen är allt jobb klart! Halva dagen har gått åt till att konvertera och skriva om all kod till detta nya forum. Vårt nya forum heter numera Invision Board 1.0! Om du vill läsa varför vi bytte forum från Ikonboard 3.1 till Invision Board 1.0 så läs det här. Som ni ser så har jag lyckats ganska bra med konverteringen och jag tror de flesta av er kommer att känna igen sig. Just nu behöver jag bara lite vila sedan ska jag lära mig detta forum innantill och lägga till lite nya funktioner och smilies. Det ända viktiga som inte konverterades var lösenorden så om ni var registrerade innan den 6:e juni så måste ni logga in via denna sida en gång, sedan kan ni använda den vanliga loginsidan. Hoppas ni bli nöjda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 jag saknar knappen "new posts" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 Jag tror det finns en sån funktion i invision board 1.1 som kommer snart, men jag är inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts