Shady_4_life Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 ursäkta för att jag gör en till topic.....men jag undrar var man hittar svävaren? eller vilket uppdrag man får den i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Du får den i uppdraget då du ska jaga og loc med en svävare. Här hittade jag svävaren : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 vad fan är allt det röda på kartan? (ja ser att det är text men vad pekar det ut?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 den brukar finnas åkande på stranden precis norr om båtskolan, märk väl att det aldrig fins nån förare i svävaren, o de fins en här (blå markering) (fast det kanske bara e på de uppdraget då man ska följa efter OG lock (eller vad han nu heter)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 vad fan är allt det röda på kartan? (ja ser att det är text men vad pekar det ut?) Det pekar ut vapen...jag hittade ingen bättre karta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zonny Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Den finns också i fartyget i hamnen i SF där man får 5 strjärnor efter sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 var i fartyget?? jag har varit där men jag har inte sett nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 man använder den när man ska köra båt skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 jaga og loc låter lite misstänksamt... någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 fan og loc är ju skönast i hela jävla spelet...har inte kommit till nåt sånt uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 (redigerad) fan og loc är ju skönast i hela jävla spelet...har inte kommit till nåt sånt uppdrag. Spoiler ! Okej , men du kommer få göra det när du kommer tillbaks till LS och börjar göra uppdrag hos Madd Dog. Redigerad 18 november, 2004 av Sc0rp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts