lecke Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Hur gör man för att på bästa möjliga sätt gå ner i vikt?? när jag går till gymmet så står det bara att jag ska komma tillbaka i morgon.. men när jag går och sparar så det blir nästa dag och far dit i genn så står det samma sak.. varför?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Du kan bara gå ditt en gång per 12 eller 24 timmar. Sparar man går tiden fram 6 timmar. Där har du problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Hur gör man för att på bästa möjliga sätt gå ner i vikt?? när jag går till gymmet så står det bara att jag ska komma tillbaka i morgon.. men när jag går och sparar så det blir nästa dag och far dit i genn så står det samma sak.. varför?? hmm ? för det första skulle du sökt för det finns massor med trådar om detta men men gjort är gjort. Har hört att du kanske måste ha speciella kläder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 spring hällst på cyckeln därinne. detta fungerar mycket sämre med vanlig cykel (sjukt)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lecke Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 jag orkade inte börja söka.. jag sparade så att det blev en ny dag men det går ändå inte.. vadåför andra kläder?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 jag orkade inte börja söka.. jag sparade så att det blev en ny dag men det går ändå inte.. vadåför andra kläder?? ehhe ok. Gymm kläder kanske tänk lite ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lecke Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 och hur ser dom ut?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 och hur ser dom ut?? HAr inte san andreas tyvärrm en snart har bara hört det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts