RavenE Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 den har inte funnits där från början va?.. måste ha kommit dit nån gång under storyns gång mmm...för jag kan inte se den iaf... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 detta e kanske en onödig topic .....men jag gör den ändå för frågade vissa : finns det helikopter i LS? och svaret blev : jag vet inte.... men nu e det slut på det , för nu om nån frågar samma sak så kan ni som läst detta svara på frågan .....så det blir typ såhär: finns helikopter i LS?? japp....vid stranden där man kan köpa ett hus....en bit ifrån uppdraget man ska dansa på!!!!! P.S. det e en lifegaurd-helikopter wow.. du är min idol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GZiP Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 (redigerad) Jo det är möjligt jag upptäckte den först när jag kommit till Las Venturras. Sorry grabbar Redigerad 18 november, 2004 av GZiP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 själv har jag den från början....jag läste vad alla sa här och testade new game och gick till stranden o jag hittade den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 men kan nån visa i kartan vart polis helikoptern finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
drdsupermotard Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 "Det finns oxå en helikopter längst upp på det allra högsta huset i Los Santos. Däruppe finns även en fallskärm. " peka ut på kartan tack.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Jag hittar inte Helikoptern där på stranden! :'( :'( :'( :'( :'( Den ligger mellan två livräddnings hus(som i Baywatch) I närheten av fyren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts