Roxxy Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Jag hittade det nu! Roligt att flyga med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Jag hittade det nu! Roligt att flyga med Men på ens egna gamla flygplats i öknen där finnns en jävligt stor hangar som öppnas åt sidorna och så finns det ju ett litet garage jämte sparbyggnaden... men den stora hangaren kan man ju ställa in grejer i!!! det får minst plats för 100 bilar typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Dra till hangaren i det sydvästra hörnet av Las Venturas flygplats och hitta AT-400. Dörren öppnas neråt så det kan ta ett tag. Duh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 körde det nyss, tyckte det var trisst :S inget tar Shamal det är lätt bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 körde det nyss, tyckte det var trisst :S inget tar Shamal det är lätt bäst. Samma här Tidsam: Man kan bara spara 4 fordon där inne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Så här set det ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Ett till vid färd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 @david ställ dig precis intill dörren så öppnas den, men det tar tid. Helt klart det roligaste flygplanet att flyga, det går fort och är en litet utamning nu när man e klar med storyn. Vad e storyn :S ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Vad e storyn :S ? Kanske uppdragen som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Kanske uppdragen som finns Allihopa ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Allihopa ? Nej bara storyline. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 måste man göra nått spec för att det ska komma fram eller ? Det är juh TOMT för mig :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 måste man göra nått spec för att det ska komma fram eller ? Det är juh TOMT för mig :'( :'( För mig också :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barbapapa Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Det dyker bara upp ibland. Jag var där under natten när jag hittade det. Testa att gå dit lite då och då så kommer ni säkert att hitta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts