Spectre Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Dra till hangaren i det sydvästra hörnet av Las Venturas flygplats och hitta AT-400. Dörren öppnas neråt så det kan ta ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 (redigerad) a den är grym men det tog en jävla tid att få ut den ur hangarn och sen e man ju e man ju så dum att man körde in den i högsta byggnaden i LS för att kolla ifall man kunde begå terrorist dåd men det gick inte så bra och när jag hoppa ut landa jag på ett annat tak och bröt ryggen innan jag hann lösa ut fallskärmen Redigerad 18 november, 2004 av GUD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 a den är grym men det tog en jävla tid att få ut den ur hangarn och sen e man ju e man ju så dum att man körde in den i högsta byggnaden i LS för att kolla ifall man kunde begå terrorist dåd men det gick inte så bra och när jag hoppa ut landa jag på ett annat tak och bröt ryggen innan jag hann lösa ut fallskärmen Lite dumt gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Lite dumt gjort. aha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 är det ett flygplan? Kan nån lägga upp en bild ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 är det ett flygplan? Kan nån lägga upp en bild ^^ Undrar också...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 vilket hangar är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bjolhead Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Den hangaren längst till söder på las venturas flygplats hittar man en at400 http://www.gtawh.com/images/sa/vehicles/at400.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Den hangaren längst till söder på las venturas flygplats hittar man en at400 http://www.gtawh.com/images/sa/vehicles/at400.jpg för att infoga en bild så trycker du på knappen IMG (den brevid knappen "http://" o knappen "@" o under rolemenyn "Font" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 a den är grym men det tog en jävla tid att få ut den ur hangarn och sen e man ju e man ju så dum att man körde in den i högsta byggnaden i LS för att kolla ifall man kunde begå terrorist dåd men det gick inte så bra och när jag hoppa ut landa jag på ett annat tak och bröt ryggen innan jag hann lösa ut fallskärmen Haha, LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 attans.. när jag vart där och tittade så var hangaren tom. blev 'busted' en gång emellan för att se om det kunde hjälpa, men där vart ändå inget flygplan. ni menar väl dendär stora hangaren, med en stor svart dörr med grå rutor som öppnas neråt? måste man vara där nån speciell tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 hangaren öppnas inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 @david ställ dig precis intill dörren så öppnas den, men det tar tid. Helt klart det roligaste flygplanet att flyga, det går fort och är en litet utamning nu när man e klar med storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 @david ställ dig precis intill dörren så öppnas den, men det tar tid. Helt klart det roligaste flygplanet att flyga, det går fort och är en litet utamning nu när man e klar med storyn. ok tack terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 vART PÅ KARATAN? kNA NÅN VISA DET? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 (redigerad) vART PÅ KARATAN? kNA NÅN VISA DET? Syna din text innan du skickar. Det är inte så svårt att hitta, spring runt bland dom stora hangarerna i LV's flygplats så hittar du. Den hangaren längst till söder på las venturas flygplats hittar man. Redigerad 19 november, 2004 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 (redigerad) någon som vet hur man får tag på militär planet som man får efter sig när man har 5 snutar efter sig var får man tag på den enklast. Redigerad 19 november, 2004 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 haHA. jag har flugit det lite nu. väldigt tufft. lite jobbigt att landa med bara. det vill inte riktigt ner som jag vill.. men väldigt kul att flyga. tack för tipset, vem det nu vart som skrev om det först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Finns inte för mig! :'( kan inte nån bra person lägga upp en karta!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts