Jump to content

Idet sydvästra hörnet av Las Venturas Flygplats

Spectre
 Share

Recommended Posts

:P a den är grym men det tog en jävla tid att få ut den ur hangarn och sen e man ju e man ju så dum att man körde in den i högsta byggnaden i LS för att kolla ifall man kunde begå terrorist dåd men det gick inte så bra och när jag hoppa ut landa jag på ett annat tak och bröt ryggen innan jag hann lösa ut fallskärmen :D Redigerad av GUD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:P a den är grym men det tog en jävla tid att få ut den ur hangarn och sen e man ju e man ju så dum att man körde in den i högsta byggnaden i LS för att kolla ifall man kunde begå terrorist dåd men det gick inte så bra och när jag hoppa ut landa jag på ett annat tak och bröt ryggen innan jag hann lösa ut fallskärmen :D

Lite dumt gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:D  a den är grym men det tog en jävla tid att få ut den ur hangarn och sen e man ju e man ju så dum att man körde in den i högsta byggnaden i LS för att kolla ifall man kunde begå terrorist dåd men det gick inte så bra och när jag hoppa ut landa jag på ett annat tak och bröt ryggen innan jag hann lösa ut fallskärmen  :D

Haha, LOL :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor