SAAB Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Var ligger Paradise? Jag stötte på tjejen Katie på golfbanan och då hörde jag att hon bodde i Paradise och att man skulle komma dit för att få en date. Men hon är inte utmärkt på kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 vem är katie vars finns hon jag vill date hon??? gillar att dejta tjejerna så senare på 100% får man nått men hittils har jag bara dejtat färdigt michelle har inte orkat förut men nu orkar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Hon finns vid golfbanan i SF. Jag va där runt en 20.00. Då var hon där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Katie en till ok hur många brudar finns det egentligen och vilken golfbana menar du, den i san fiero eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Jepp den i SF. Kolla på stats där står alla brudar med i en rubrik. Man kan se hur många % man har med varje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GasGaas Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Ehm, han sa det.. "SF" står för San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 (redigerad) Ehm, han sa det.. "SF" står för San Fierro. e de sant står SF för san fiero jag som troddde att det stod för **** **** jag skrev det där inlägget innan jag såg att han redan hade postat den tack så mycket föresten SAAB så det verkar som det finns 6 tjejer än så länge Redigerad 18 november, 2004 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Jo det är nåt sånt. Varsågod GUD. Någon som vet vad man får om man får 100% med nån av dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Jo det är nåt sånt. Varsågod GUD. Någon som vet vad man får om man får 100% med nån av dem? ja undrar om man får en snutdräkt om man får 100% me snuttjejen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 (redigerad) ja undrar om man får en snutdräkt om man får 100% me snuttjejen? det är vad som har sagts skulle va bra så man kan komma in till area 69 utan att hamna i krig så fort man kommer i närheten Redigerad 18 november, 2004 av GUD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Vart på golfbanan är hon jag hittar inte bruden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Man går ut precis där gymmet ligger typ. Nere i det hörnet står hon på gräsmattan. Hon har en blå pil ovanför sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 aha ok jag har varit och letat på fel ställe tack igen saab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 skulle va bra så man kan komma in till area 69 utan att hamna i krig så fort man kommer i närheten man får bara två stjärnor efter en när man är ihop me henne, dessutom så kostar det inget att bli tagen av snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Varsågod. Buzz_40: Får man behålla vapnen också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Varsågod. Buzz_40: Får man behålla vapnen också? ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 jo jag vet en michelle får man monster truck och racing outfit från jag date hon orkade för jag ville ha den där coola racing outfit dräkten och en svin jävla cool monster bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Men vart ligger Paradise som snubben som startade denna tråd undrade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Han mena Paradiso och det ligger borta vid Gantbridge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Har hittat det. Tack ändå alla. Tack för allt nytt jag har fått veta mer. Ni vet Michelle (Mekanikern) behövde man va tjock för att dejta henne? Jag hadde iaf lite muskler och sånt men det gick ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts