Micke69 Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Synd att han dog.. han var min idol efter hans OS-guld... Konstigt att han dog egentligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 han kan ju bara inte dö..... han är inte död... tycker jag :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 han tog livet av sig på sjukhuset. han hade depressioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 (redigerad) Visste inget om det förrän imorse. Sen sa min lärare "- Vet du vem Micke Ljungberg är?" "- Ja. Vad är det med han?" "- Han dog igår." "- Det var ju synd.." ( detta var inte ironi. ) "- Han hade stora depressioner." Där fick man nåt att tänka på under första lektionen...(istället för att glo i en tråkig bok..vilket jag fick göra iaf) Redigerad 18 november, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Jag kan inte förstå varför en så framgångsrik person som han tog livet av sig, och det bara nån dag efter att en annan känd svensk tagit sitt liv. R.I.P Mikael Ljungberg och Tore Ferdinand Pettersson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 väldans vad alla ska dö nu då!!! R.I.P Micke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Rest in Peace.. :'( R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Han dog inte, han tog livet av sig. Det är fegt, varför ska han hedras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Jag tycker det är sorgligt i allafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 (redigerad) Woord skribb.. Redigerad 18 november, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Han dog inte, han tog livet av sig. Det är fegt, varför ska han hedras Du vet väl inget om hur hans liv såg ut? Han kanske inte hade några vänner, ingen familj, och inget annat än att brottas hela dagarna. Dessutom led han av stora depressioner. Om du hade varit i hans läge, hade du nog gjort samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 vem är Micke Ljungberg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 vem är Micke Ljungberg? En svensk brottare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 har alldrig hört talas om honom innan jag kollade i en aftonbladet-annons på blocket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Du vet väl inget om hur hans liv såg ut? Han kanske inte hade några vänner, ingen familj, och inget annat än att brottas hela dagarna. Dessutom led han av stora depressioner. Om du hade varit i hans läge, hade du nog gjort samma sak. Lyssna på mig. Det är FEGT. Har inget att göra med hans liv, inte mycket i alla fall... Men skit i detta det blir off topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Jag håller med om att det känns fegt. Att inte våga ta sig an ett problem. Att ta självmord löser inga problem, utan skapar problem för nära och kära. Dumt, och återigen fegt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 (redigerad) han hade som sagt stora depressioner och sökte hjälp, alltså försökte han ta sig an sina problem, hos den anstalt där han dog. Hur kan man ta sitt liv i en anstalt där folk ska få hjälp? Dessutom säger man inte att en person är feg en-två dagar efter hans död. Visa lite repekt. Självklart får ni tycka vad ni vill men håll det då för er själva R.I.P. Redigerad 19 november, 2004 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 R.I.P Micke, själv har ja hans attugraf *stavning?* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Du vet väl inget om hur hans liv såg ut? Han kanske inte hade några vänner, ingen familj, och inget annat än att brottas hela dagarna. Dessutom led han av stora depressioner. Om du hade varit i hans läge, hade du nog gjort samma sak. han hade visst familj han hade en fru i allafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Hur kan ni säga att det är svagt att ta livet av sig? R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts