Jump to content

R.I.P Micke Ljungberg!

Micke69
 Share

Recommended Posts

Visste inget om det förrän imorse. Sen sa min lärare

"- Vet du vem Micke Ljungberg är?"

"- Ja. Vad är det med han?"

"- Han dog igår."

"- Det var ju synd.." ( detta var inte ironi. )

"- Han hade stora depressioner."

Där fick man nåt att tänka på under första lektionen...(istället för att glo i en tråkig bok..vilket jag fick göra iaf)

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han dog inte, han tog livet av sig. Det är fegt, varför ska han hedras :P

Du vet väl inget om hur hans liv såg ut? Han kanske inte hade några vänner, ingen familj, och inget annat än att brottas hela dagarna.

Dessutom led han av stora depressioner. Om du hade varit i hans läge, hade du nog gjort samma sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du vet väl inget om hur hans liv såg ut? Han kanske inte hade några vänner, ingen familj, och inget annat än att brottas hela dagarna.

Dessutom led han av stora depressioner. Om du hade varit i hans läge, hade du nog gjort samma sak.

Lyssna på mig. Det är FEGT. Har inget att göra med hans liv, inte mycket i alla fall... Men skit i detta det blir off topic.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

han hade som sagt stora depressioner och sökte hjälp, alltså försökte han ta sig an sina problem, hos den anstalt där han dog. Hur kan man ta sitt liv i en anstalt där folk ska få hjälp?

Dessutom säger man inte att en person är feg en-två dagar efter hans död. Visa lite repekt. Självklart får ni tycka vad ni vill men håll det då för er själva :)

R.I.P.

Redigerad av Pain To ThE MaX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor