Tribal Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Hur många gäng terretorium finns det? har nästan tagit alla och jag vill jämföra med med hur många jag har kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 gå in på start menyn och sen på stats och efter det in på gangs......så får du själv räkna ut hur många det e kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 (redigerad) Jag har 100 % av alla territorium. Alla gäng som går att utrota är utrotade. Du ser hur många procent av alla hoods du har, genom Stats -> Gangs -> och låt texten rulla ner en bit så står det hur många procent av alla hoods du har. Ett som är vanligt att missa är ett Vagos hood(enda utanför Los Santos), vid båtskolan nära Las Venturas. Finns högst upp till vänster på kartan typ. @SAAB: Ja, det slipper man. Redigerad 18 november, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 När man dödat alla gängen och fått 100% inom gängområdena slipper man bli attackerad av en massa andra gäng då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 ja men det jag vill veta e endast om någon kan kolla sina stats och kolla number of terretorries run by grove eller va fan det heter. endast någon som har tagit alla (100%). och då menar jag den andra gången man kan ta över hoods. förlåt om jag värkar lite störd då jag frågar om nått ovettigt men jag vill bara veta ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 54-55 st inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 okej men jag vill gärna ha det exakta numret. men du kan väll skriva rätt nummer här senare kanske? ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 okej men jag vill gärna ha det exakta numret. men du kan väll skriva rätt nummer här senare kanske? ... du kan ju gå in på stats o kolla på bigest gang, där står ju ett nummer under; antalet teritoriun DAAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts