Spectre Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Jag var ute i öknen och skulle få tag i en bil. Jag sprang framför taxin och den stannade. Men eftersom den var tvungen att tvärbromsa så råkade snutbilen som var bakom kracha in i den. Av någon anledning dampade snutetn och åkte och blockade taxins väg. chaffisen går ut ur bilen och det gör snuten också. Då utan förvarning går snutjäveln ut ur bilen och skjuter honom i huvudet och sätter sig sen i bilen och åker iväg. Just another day at the office i guess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Jag var ute i öknen och skulle få tag i en bil. Jag sprang framför taxin och den stannade. Men eftersom den var tvungen att tvärbromsa så råkade snutbilen som var bakom kracha in i den. Av någon anledning dampade snutetn och åkte och blockade taxins väg. chaffisen går ut ur bilen och det gör snuten också. Då utan förvarning går snutjäveln ut ur bilen och skjuter honom i huvudet och sätter sig sen i bilen och åker iväg. Just another day at the office i guess. Haha! Häftigt värre. Är riktigt sugen på detta spel. Väntar på mitt PS2 bara. Hoppas det kommer i början av nästa vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 haha, fan va fett.. kanske är ett sånt påskägg som bara inträffar lite då och då polisen verkade inte bry sig om vittnen iaf, hehe.. längtar som fan efter julen.. har önskat mig en ps2 model K och då jävlar ska det spelas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 haha har typ hänt mig också, det har varit röt tljus och polisen har stått lägnstfram och med en bil bakom och ja krocka med bilen bakom så att den krocka med polisen, polisen satte igång ljusen och dampa sig på bilen bakom har även hänt att de hasr krockat utan att ja ahr gjort nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 haha, fan va fett.. kanske är ett sånt påskägg som bara inträffar lite då och då polisen verkade inte bry sig om vittnen iaf, hehe.. längtar som fan efter julen.. har önskat mig en ps2 model K och då jävlar ska det spelas knappast nått påskägg då SA-polisen verkar ha dubbelnolla (som Mr. J. Bond) allihop Nån mer som tänkt på att MC-poliserna alltid kör förbi bilköer vid tex rödljus? De tar sig verkligan friheter... tror jag ska ta och göra en liten payback visit p ånågra polisstationer för att visa allmänhetens missnöje... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts