mr_tobbe Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 (redigerad) Har ägnat nån eller några timmar åt att göra små lappar som man kan tejpa upp bredvid eller på en fet särskrivning i skolan på en uppsats, tavlor m m. Har inte testat att skriva ut än (ska göra i skolan), så jag vet inte om dom blir lite suddiga eller oläsbara. Tipsa även om hur jag ska förbättra dom (observera att jag bara ägnat väldigt lite tid åt dom. Har sparat dom i Håller med till 100%! format så dom passar perfekt till ett A4. FTP: Min FTP (det är båda filerna) (FYFAN! Sorry! särskrivning i namnet , kanske en mod kan ändra? :'( ) Redigerad 18 november, 2004 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Ok. kanske ska ligga i papperskorgen eller allmänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Eller kanska borde ligga död på marken? Att rätta alla feluttal, särskrivningar och felstavningar är så dött så det är inte sant. Låt de korkade idioterna skriva hur dom vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Ok. kanske ska ligga i papperskorgen eller allmänt? Varför ligger då alla andra bildtopicar i detta forum då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Varför ligger då alla andra bildtopicar i detta forum då? jaja ta bort allmänt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 smidigt med särskrivning i en anti-särskrivnings topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Hmm jag fattar inte riktig... Skoj att hans w o r d blev Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts