Polan Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 jag har letat as myket men hittar ingen monstertruck är det nån som vet var man hittar en?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Gå till bilskolan i San Fierro, där inne ska det stå en brud som snackar med en snubbe. Gå fram till henne och hon kommer att fråga om ditt nummer. Hon blir då din flickvän. När du har fått 100% med henne så får du monstertrucken som står parkerad utanför hennes hus. Hon e hemma kl 00.00 på natten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Polan Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 np. Du får en racing "kostym" också... as nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Polan Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 går det att öpna låsta bilar i wc kunde man såga bort durarna men inte i sa fins det nåt annat sät? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 till att börja med du stavar som en häst och nej det går inte att öppna låsta dörrar och man behöver inte bli ihopp med den där tjejen man kan hitta en monster truck nära syd väst vid den lila bron i los santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 jag har letat as myket men hittar ingen monstertruck är det nån som vet var man hittar en?? klara 8track på första banan så finns den utan för racing arenan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 klara 8track på första banan så finns den utan för racing arenan måste man komma etta? eller räcker de me att man bara kommer i mål (även om man e sist) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ompalompa Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 här finns det du söker... vet ej när den finns där men den står där oberoender av hur långt man har kommit i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 jag vill egentligen inte tjata, och ja - jag vet att det finns några trådar redan.. men denhär tjejen på bilskolan. när brukar hon vara där? och hur ska man se ut för att hon ska bli intresserad av en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 jag vill egentligen inte tjata, och ja - jag vet att det finns några trådar redan.. men denhär tjejen på bilskolan. när brukar hon vara där? och hur ska man se ut för att hon ska bli intresserad av en? du ska ha lite fett o ha en 10'000$-kostym från DS. närå. du ska va lite fet o ha dyra kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 måste man komma etta? eller räcker de me att man bara kommer i mål (även om man e sist) ? Du måste komma etta tror jag.. Själv vet jag inte, för jag kom 1:a på första försöket och fick min monstertruck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ompalompa Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 du ska ha lite fett o ha en 10'000$-kostym från DS. närå. du ska va lite fet o ha dyra kläder var hittar man affären DS?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts