eliizar Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 var det ett ufo? Jag stog uppe på berget i san fierro och såg hur något rött åkte fort som in i helvete över hela skärmen och sedan försvann det. senare såg jag något lika fort åkandes som var grönt som försvann på 3 sek. Jag var snabb som fan på kameran (den som man har i spelet) och han ta kort på det sista. var det ett ufo eller något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 ...får vi se på kortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 jag tog det med kameran i spelet och jag har ingen webkamera, men jag kan försöka fixa det senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts