Diezl Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Euros finns ibland parkerad under Sphinxen i Las Venturas... Men varfan kan man få tag på BF injection? Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ompalompa Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Euros finns ibland parkerad under Sphinxen i Las Venturas... Men varfan kan man få tag på BF injection? Diezl tack för hjälpen BF hittar du i SF på denhär platsen... de e en strand och BFn finns nån stans innom detta område Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ompalompa Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 ok dehär e lite offtopic men efter som att de e min topic så kan ja göra va ja vill muhahaha var kan man köpa en kostym?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 ok dehär e lite offtopic men efter som att de e min topic så kan ja göra va ja vill muhahaha var kan man köpa en kostym?? Du kan köpa två ganska B-kostymer på Vicitm (en grå uppsättning, en svart). De riktigt fina hittar du på DS, som tyvärr aldrig har öppnats för mig (klarat storyn). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ompalompa Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 DS??? var finns den affären??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 DS??? var finns den affären??? Kolla på kartan du fick med spelet. Ingen som vet vart jag hittar Infernusar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 DS??? var finns den affären??? n00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ompalompa Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 n00b f**k you... om du inte klarar av att folk ställer frågor så kan du vell dra från forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Och så lugnar vi ner oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 f**k you... om du inte klarar av att folk ställer frågor så kan du vell dra från forumet vad har DS affären och göra med topicen , man ska prata om det ämnet , inte ställa n00b frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ompalompa Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 vad har DS affären och göra med topicen , man ska prata om det ämnet , inte ställa n00b frågor. de e min topic så f**k off Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 de e min topic så f**k off Din topic, inte ditt forum. Vill du fråga något annat, gör en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SA-fan Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 jag har ett problem angående dom bilarna man ska samla på sig... vart hittar man listan där som bilarna står? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
plastjolle Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 vad har DS affären och göra med topicen , man ska prata om det ämnet , inte ställa n00b frågor. vilket inlägg var mäst relevant till ämnet då? din eller hans? inte nog med att du ska vara så töntig och tracka ner folk för att dom inte kan lika mycket som du, utan du ska även skylla ifrån dig och säga "att hans inlägg inte hörde till topicen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 jag har ett problem angående dom bilarna man ska samla på sig... vart hittar man listan där som bilarna står? Hamnen i SF. Kan vi bara låta de tidigare kommentarerna vara, tack? Skicka PM istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Yeye! sluta tjafsa, tjafs gör ingen glad. Nu till ämnet, vart kan jag hitta en stor och klumpig Tanker som jag behöver leverera till hamnen i San Fierro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 De brukar köra omkring på landsvägar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Okej, jag ska leta, men nån som vet vart man kan hitta en parkerad Tanker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ompalompa Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Okej, jag ska leta, men nån som vet vart man kan hitta en parkerad Tanker? jag vet bara att det står en parkerad lastbil av modellen Roadtrain parkerad på kanten av hamnen där man lämnar bilarna (den kanten som är närmast flygplatsen). om du tar den så kommer det att köra runt flera lastbilar på vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Groomly Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Vart får man tag på remington :S Har hittat den flera gånger men då bara på vägar.. Nån som vet om den står parkerad nånstans ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts