ompalompa Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 det finns så många topics från folk som vill ha hjälp med var en speciell bil finns så jag tänkte att jag skulle göra en till ere nån som vet var denhär bilen går att hitta??? de e en Stafford Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Den åker runt i Rodeo lite här och var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ompalompa Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ompalompa Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 jag tror jag blir galen biljäveln finns ju inte!!! ere ingen som vet var den kan stå parkerad... snälla dela med er av era kunnskaper... jag bryter ihop om ja inte hittar bilen snart :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Jag hittade den mittemot huset i San Fierro. Huset övanför den där slingersladden till väg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Jag hittade den mittemot huset i San Fierro. Huset övanför den där slingersladden till väg! Hehe... Jag har letat som en crazyman efter den bilen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ompalompa Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Jag hittade den mittemot huset i San Fierro. Huset övanför den där slingersladden till väg! stod den parkerad eller åkte den på gatan??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 den står parkerad utan för ett hus precis nordöst om en återvändsgränd på kartan i SF typ norr om "garaget" OFF topic: Rånarbilen ligger....kör västerut föbi bilskolan o höger i korsningen. Sen finns det en liten backalley mellan huset precis till vänster efter korsningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ompalompa Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 den står parkerad utan för ett hus precis nordöst om en återvändsgränd på kartan i SF typ norr om "garaget" OFF topic: Rånarbilen ligger....kör västerut föbi bilskolan o höger i korsningen. Sen finns det en liten backalley mellan huset precis till vänster efter korsningen! tror du att du skulle kunna peka ut stället på en karta över SF??? mitt lokalsinne e lite halv taskigt :"> jag har tyvärr ingen karta dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ompalompa Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 wihiii!!! ja hittade stratforden men nu behöver jag hjälp med att hitta en bil som heter Euros och ser ut såhär: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ompalompa Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 de här e en topic för ALLA som har problem med att hitta bilar så de e inte meningen att det bara ska vara jag som skriver om mina problem här. har du en bil du vill hitta skriv det här då så ska jag se till att hjälpa dig så väl jeg kann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Hur ser dune ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Har problem med att hitta en patriot (har bara hittat en och den står vid marinbasen = nästan omöjlig att sticka från fbi med) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ompalompa Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Har problem med att hitta en patriot (har bara hittat en och den står vid marinbasen = nästan omöjlig att sticka från fbi med) jag vet bara två ställen där det finns en patriot och de e marinbasen och i area 61... jag lyckades sno den från marinbasen. om du vill prova det så har jag två tipps. 1. när du har tagit dig till bilen så trampar du plattan i botten och flyr fort som fan från basen (dehär e den lätta biten ) när du väl e ute ur basen så åker du till närmaste pay n spray och blir av med polisen. 2. gör exakt som i exempel ett med undantaget att du istället för att åka till pay n spray åker och sparar och på så vis blir av med polisen. hoppas jag har varit till nån hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ompalompa Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Hur ser dune ut? på den här sidan finns det bilder på typ alla bilar i spelet http://www.gtawh.com/sa/vehicles.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 (redigerad) Vart vart vart!?! letar som en idiot men kan inte hitta den! :'( finns den parkerad? Redigerad 18 november, 2004 av Richard_I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Vart vart vart!?! letar som en idiot men kan inte hitta den! :'( finns den parkerad? Man hittar den , efter när man collectad 25 bilar på import/export. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ompalompa Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 ere ingen som vet var Euros finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iamabbe Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 (redigerad) patrioten står även parkerad vid ett sjukhus, tror att det är det i LV, vid flygplatsen Redigerad 18 november, 2004 av iamabbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Infernus, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts