Jump to content

att vissa aldrig blir nöjda

rosenberg
 Share

Recommended Posts

Alla ni som säger att alla hittade bilder på bigooft e fejk. Prova och gör i Photoshop eller vad fan som helst så ser ni att det inte går så bra som bilderna ser ut. Hur förklarar ni pixeleffekterna runt bigfoot? Eller kanske den upplysande texten i bilden på leatherface som det blir när man fotar av tv:n vilket inte kan göra så bra i Photoshop eller liknande program. Och jag vet. Jag jobbar i programmen varje dag i skolan. Så om nån tror sig kunna göra en "fejkbild" själva ser ni att de bilder ni ser på internet inte behöver vara fejk. Alla tjatade om bildbevis för några veckor sen. När det väl kom trodde ingen på det.

Argument?

Motargument?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag går Multimedialinjen på ett Mediegymnasie i Uppsala så jag kan det rätt bra. Har hållt på med det i 3 år nu. Och nej jag har inte sett bigfoot men de bevis som lagts fram ser trovärdiga ut. Väl trovärdiga ut. Ni som tvivlar, ge mig era bästa argument på att han inte finns, och varför bilderna är fejk så är jag tacksam.

Redigerad av rosenberg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan garanterat säga att en del av dom bilder jag har sett är till 100% fejkade. Däremot kan jag inte säga någonting om att karaktärerna finns i spelet eller ej. Ska även tillägga att två av bilderna jag sett inte är fejkade. Har en väldigt bra kunskap om bildredigering och har själv fiflat mycket med bilder förr. Men om jag får säga min egna mening så tror jag att UFOt och Bigfoot existerar. Dock ej Leatherface men vem vet.

För den som är intresserad så håller jag även på att koda om spelet för datorn för undersökningssyfte. Såfort jag granskat koderna ska jag försöka ge ett svar på vad som finns och vad som inte finns.

Väl mött och sök vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...