rasmuse Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Den som säger att planet är lättstyrt kan fara o flyga! Flygkontrollen i San Andreas är den mest ogenomtänkta någonsin. Ang. Zeros andra uppdrag; självklart man kan ha flyt när alla mål åker precis rätt väg o inte långt bort som fan vilket de har tendens att göra. Om du nu har haft flytet att klara uppdraget på första eller andra gången dissa då fan inte folk som har problem med spelets svåraste uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Om ni e så bra på att klara det här uppdraget utan flygskills så borde ni prova den efter ni fått mer skills då e den jävligt lätt för er del det var det för mig iallafall men det gick ju inte att styra skräphögen utan flygskills de går ju inte att svänga utan att planet flippar ur och åker in i en vägg och sen va det praktiskt taget omöjligt att a få upp skiten i luften igen jag hatade det där uppdraget och en del av mig dör när jag tänker på det så hatten av till er som klarade den utan flygskils jag klarade det minsann utan flygskills.. det va busenkelt när ja kom på att ja kunde landa bakom bilarna/cyklarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Kör bara hela tiden och skjut, landa aldrig. Va också nära en gång sen klarade jag det efter några gånger. jag gjorde totalt tvärt om. varje gång jag såg "offret" så landade jag bakom han/dom o pepprade för fult, för dom skuter inte på dig fören du skuter på dom.men på motorcykeln så sköt jag rakt åvanifrån i en störtdykning, jag måste ha träffat tanklocket för det vare en tråkig smäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Bättre ide öva upp dina flygskills innan du kör det där hemska uppdraget det tog mig typ 15 försök innan jag insåg att det där lilla skitplanet inte går att styra så jag gick och skaffa en dodo och öva upp flygskillsen och sen var den hur lätt som helst klara den med lite mer en halv tank kvar du är precis medlem på min födelsedag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 du är precis medlem på min födelsedag. öh ok grattis i efterskott verkar som en sak att säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Jag klarade det uppdraget på typ 2:a försöket. Utan flygskills. Iaf så va de första svårast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts