Jump to content

ZeroS andra uppdrag......

makkan88
 Share

Recommended Posts

Hej alla! ;)

Är det nån mer än jag som tycker att Zero`s andra uppdrag är svårt?

Själv så BLIR JAG GALEN NÄR JAG INTE KLARAR DET J*VLA uppdraget!!! -_-:P

Antigen så tar bränslet slut el så pepprar gubbarna på motorcykeln ner mig.

Jag kunde ha klarat det förut idag men tyväär så tog bränslet slut precis framför den röda cirkeln!!!!! :'( :'(

Kan nån ge mig tips på hur jag kan klara det här dumma uppdraget??

Skulle va tacksam för svar. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, dom var inte så värst svåra, det som var svårast var det innan, tog typ 7 gånger, det efter så tar jag dom 3 som e närmast , sen dom 2 andra, då e de lätt -_-

Off topic, jag kan säga att den efter e betydligt jobbigare.

varför lägga in en bild på ditt playstation hela tiden har inget med sammanhanget att göra ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bättre ide öva upp dina flygskills innan du kör det där hemska uppdraget

det tog mig typ 15 försök innan jag insåg att det där lilla skitplanet inte går att styra så jag gick och skaffa en dodo och öva upp flygskillsen och sen var den hur lätt som helst klara den med lite mer en halv tank kvar -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

gasta INTE hela tiden, och så behöver du inte sikta EXAKT på dom för skotten träffar av sig själv bara du siktar någolunda... o så ta den där vanen som e typ rakt fram lite till vänster först, sen fortsätt framåt så kommer de en annan van, skjut den, sen vänd o ta cykeln, sen dom andra 2 som e längre mot norr....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om ni e så bra på att klara det här uppdraget utan flygskills så borde ni prova den efter ni fått mer skills då e den jävligt lätt för er del det var det för mig iallafall

men det gick ju inte att styra skräphögen utan flygskills de går ju inte att svänga utan att planet flippar ur och åker in i en vägg och sen va det praktiskt taget omöjligt att a få upp skiten i luften igen jag hatade det där uppdraget och en del av mig dör när jag tänker på det

så hatten av till er som klarade den utan flygskils

:wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor