makkan88 Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Hej alla! Är det nån mer än jag som tycker att Zero`s andra uppdrag är svårt? Själv så BLIR JAG GALEN NÄR JAG INTE KLARAR DET J*VLA uppdraget!!! Antigen så tar bränslet slut el så pepprar gubbarna på motorcykeln ner mig. Jag kunde ha klarat det förut idag men tyväär så tog bränslet slut precis framför den röda cirkeln!!!!! :'( :'( Kan nån ge mig tips på hur jag kan klara det här dumma uppdraget?? Skulle va tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 va? kan bränsle i fordonen ta slut? vilka fordon? var tankar man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makkan88 Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Nej,Ballena jag menar det lilla RC flygplanet som man flyger på zeros uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 va? kan bränsle i fordonen ta slut? vilka fordon? var tankar man? Ja i det uppdraget. Kör bara hela tiden och skjut, landa aldrig. Va också nära en gång sen klarade jag det efter några gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 va? kan bränsle i fordonen ta slut? vilka fordon? var tankar man? din dumma apa(ursäkta )........det e på uppdraget som bränslet tar slut + så går det inte att tanka(ett av alla falska ryckten ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 tur de, trodde jag hadde missat något stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Ja, dom var inte så värst svåra, det som var svårast var det innan, tog typ 7 gånger, det efter så tar jag dom 3 som e närmast , sen dom 2 andra, då e de lätt Off topic, jag kan säga att den efter e betydligt jobbigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bjolhead Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Ja, dom var inte så värst svåra, det som var svårast var det innan, tog typ 7 gånger, det efter så tar jag dom 3 som e närmast , sen dom 2 andra, då e de lätt Off topic, jag kan säga att den efter e betydligt jobbigare. varför lägga in en bild på ditt playstation hela tiden har inget med sammanhanget att göra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 varför lägga in en bild på ditt playstation hela tiden har inget med sammanhanget att göra ? Spelar de dig någon jävla roll eller? Håll dig te topicen i skit i mina bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rutan Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 javet det e fett jobbigt jag hade också problem med det, men till slut går det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Spelar de dig någon jävla roll eller? Håll dig te topicen i skit i mina bilder Finns ingen anledning till att du postar onödiga bilder, så låt bli med det är du snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Spelar de dig någon jävla roll eller? Håll dig te topicen i skit i mina bilder ja det spelar roll, det tar på servern... on topic: landa bakom fordonen hela tiden och skjut tills dom sprängs, så undviker du att bli skadad och det går snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Bättre ide öva upp dina flygskills innan du kör det där hemska uppdraget det tog mig typ 15 försök innan jag insåg att det där lilla skitplanet inte går att styra så jag gick och skaffa en dodo och öva upp flygskillsen och sen var den hur lätt som helst klara den med lite mer en halv tank kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 flygskills behövs ju inte alls, iaf inte flygskills i spelet, sen krävs det ju medfödda skills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 börja inte bråka nu+ det e en av de svåraste uppdragen i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makkan88 Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Okej,tack för svaren grabbar! Ne nu jeklar ska jag klara uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 gasta INTE hela tiden, och så behöver du inte sikta EXAKT på dom för skotten träffar av sig själv bara du siktar någolunda... o så ta den där vanen som e typ rakt fram lite till vänster först, sen fortsätt framåt så kommer de en annan van, skjut den, sen vänd o ta cykeln, sen dom andra 2 som e längre mot norr.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Ja, dom var inte så värst svåra, det som var svårast var det innan, tog typ 7 gånger, det efter så tar jag dom 3 som e närmast , sen dom 2 andra, då e de lätt Off topic, jag kan säga att den efter e betydligt jobbigare. Fan vilket häftigt ps2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 börja inte bråka nu+ det e en av de svåraste uppdragen i spelet. Jag klarade zeros andra uppdrag på andra försöket. Det var det första som var svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Om ni e så bra på att klara det här uppdraget utan flygskills så borde ni prova den efter ni fått mer skills då e den jävligt lätt för er del det var det för mig iallafall men det gick ju inte att styra skräphögen utan flygskills de går ju inte att svänga utan att planet flippar ur och åker in i en vägg och sen va det praktiskt taget omöjligt att a få upp skiten i luften igen jag hatade det där uppdraget och en del av mig dör när jag tänker på det så hatten av till er som klarade den utan flygskils Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts