_Trinity_ Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 ok!!! ja har inte en aning om vad ja ska göra kan nån ge nåt förslag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 ok!!! ja har inte en aning om vad ja ska göra kan nån ge nåt förslag!! Gå med i spacemodsgrejen? Det är bara newbies som håller på med den så den passar nog dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Trinity_ Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 tackar men den går ja redan i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Det är bara newbies som håller på med den Jaha, tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Jaha, tackar! ¿qué? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Jaha, tackar! Ja, nybörjare eller är du en "mästermoddare" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Hmmm... Vill du göra en stor MOD med unika egenskaper som ny stad, eller större fartyg, eller bara en liten med typ ett fordon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Ja, nybörjare eller är du en "mästermoddare" Jag sa bara tack för att han sa vilken "grad" jag var i modding. Själv tycker jag att du ska göra en STOR mod! Med många nya saker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 OK. Då kanske du kan organisera packet till att färdigställa GTA:Sweden. Eller så kan du göra typ, GTA:Fast and the Furious, med moddade bilar överallt, och massvis med nya tävlingar över hela stan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Trinity_ Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 OK. Då kanske du kan organisera packet till att färdigställa GTA:Sweden. Eller så kan du göra typ, GTA:Fast and the Furious, med moddade bilar överallt, och massvis med nya tävlingar över hela stan! bra ide de ska ja göra! nån som e me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
muttan_90 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 vad ska du göra för mod men ja e me om ja får kan ändra alla bild filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 bra ide de ska ja göra! nån som e me! Menar du F&F modden, eller? Ska kanske göra min Pimpin' 240 om nån kan ge mig blueprints, eller foton som kan användas! Det finns en del moddade bilar på GTA3mods (de finns mods till GTA:VC, trots namnet). Du kan fråga snubbarna där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Trinity_ Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 mm ja ska göra en F&F mod adda mig på msn om ni vill va me... trinity_clan@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Gå med i spacemodsgrejen? Det är bara newbies som håller på med den tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts