Foo Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 (redigerad) men altså, nu får ni väl ta och ge er! vem överhuvudtaget bryr sig om vad man fantiserar om att en huvud karaktär i ett TV-spel ska bli? Jo, på dagis brukade jag med fantisera om sånt men dagisbarn borde inte spela GTA Redigerad 18 november, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Men lol , väx upp , sluta klaga på nåt han kanske tycker är roligt och är intresserad av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zonny Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Helt rätt Stev man ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Ibland kan man bilda en personlighet som man bara själv har över CJ. Tillexempel lyssnar jag väldigt mycket på K rose då blir det ju typ att CJ älskar K rose:s musik. Min CJ älskar K rose musik. Han gilalr faktist inte hip hop! Och en av CJs högsta önskningar är att bli radiopratare i K-rose och sluta med krimminaliteten. Detta och mycket emr formas när man spelar. Hur har er gubbe formats. Vad som inte ingår i storyn tänker din CJ på? vad gilalr din CJ? --- Kom på och startade denna topic för jag skulle villja ha en lättsam diskussion istället för allt tjat om bigfoots, UFO:n osv osv. ---- LÅT FANTASI)N FLÖDA, SLÄPP ERA SINNEN! tönt-nöt har du lärare eller...? för du låter som en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 (redigerad) Asså min CJ's högsta önskan är nog att få börja jobba på sin bil verkstad och inte få nått shit av nå jävla ballas från Getto LS Han är även endast en som dödar i självförsvar(men om han har tråkigt blir det en fet mc rampage i sf) Edit: bara för att ni är helt iq befriade så behöver ni inte klaga på folk med lite fantasi och kreativitet. För faan snälla låt mig inte höra om era "bra betyg" Redigerad 18 november, 2004 av Olle E.Å Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 tönt-nöt har du lärare eller...? för du låter som en!!! Bättre att låta som en lärare än en 7 åring som just lärt sig skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Nästa medlem som postar off-topic inlägg blir varnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spiningblade Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Stev man va ere ja hör tykker du tibia är fattigt : -( :- ( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 TIBIA SUGER!!! off-topic eller ej måste bara säga det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Min CJ önskar sig ett årskort på norra stå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Sikorka// Vad exakt menar du med frasen "har du lärare eller, föör du låter som en"? Mycket nyfiken, och du kanske kan ta det på svenska nästa gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ompalompa Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 min högsta önskan e att hitta en Mesa och en Banshee.... nån som vet var dem finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 visst vi kan väl vara barnsliga och hitta på en framtid för CJ, men varför skulle vi? jag tycker knappast det är kul att bygga upp en fantasivärld i ett TV-spel. låter tyvär som om du är väldigt ensam, vissa av oss har ett socialt liv utanför huset, flickvän osv. haha man gör det ju i spelet...inte utanför då gör man ju andra grejer...försök fatta spela inte dum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 förlåt mig för mitt mistag, spel är till för att ha kul och då vill amn ha en story i spelet och ahr man fantasi lägger man gärna till lite...som ni förstår gilalr jag också rollspel...nej inga fattiga rollspel så som runescape o tibia utan ritkgia... Dessutom har jag väldigt mycket fantasi och älskar att bilda mig en uppfattning om CJ (som exempel)s tillvaro förutom det amn vet...tyckte det var en bra ide och tycker ni (de flesta) som skrev här och hackade är lite för seriösa...lev in i spelet emn skilj det från verkligheten som jag....detta är en diskussion och jag ville starta en kul tråd...tydligen passade den inte er för ni är för "vuxna" och kan inte låta barnet innom er ha kul. Ni var enna skoj fillurer [offtopic] du svarar sämre än mig [ontopic] du var en rolig en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 CJ på mitt spel vill ju göra som sin syster sa "Let's make it into a garage" Det ser ju fortfarande lika jävligt ut ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Att hoppa..från höga saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
San Andreassen Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 förlåt mig för mitt mistag, spel är till för att ha kul och då vill amn ha en story i spelet och ahr man fantasi lägger man gärna till lite...som ni förstår gilalr jag också rollspel...nej inga fattiga rollspel så som runescape o tibia utan ritkgia... Dessutom har jag väldigt mycket fantasi och älskar att bilda mig en uppfattning om CJ (som exempel)s tillvaro förutom det amn vet...tyckte det var en bra ide och tycker ni (de flesta) som skrev här och hackade är lite för seriösa...lev in i spelet emn skilj det från verkligheten som jag....detta är en diskussion och jag ville starta en kul tråd...tydligen passade den inte er för ni är för "vuxna" och kan inte låta barnet innom er ha kul. Ni var enna skoj fillurer Snacka inte illa om Tibia nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 okey! tycker vi stänger denna tråden, uppenbart har vi olika åsikter om saken och vi får acceptera varandras åsikter. Det är väldigt viktigt att acceptera varandras åsikter, vissa var ganska råa här innne imot mig märkte jag men jaja. Stäng tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts