C.J Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 jag hittar ingen hydra någons stanns kan någon hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 jag hittar ingen hydra någons stanns kan någon hjälpa mig? För att kunna komma åt hydran (harriern) måste du ha klarat uppdraget 'Vertical Bird'. När du gjort det spawnas hydran på **SPOILER {** Abandoned Airstrip (flygpatsen man köper) **} SPOILER**. Efter att du fått 100% spawnas den även vid CJs hus i Ganton (Los Santos). Btw, sök i forumet nästa gång, det finns redan ett antal trådar om detta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.J Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 ok tackar så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 onödig bild, sluta med det, tack på förhand. vigge, smart att köra spoiler på det första, men inte på det där med 100%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Vart på flygplatsen finns den? Har klarat uppdraget men inte har jag den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Vart på flygplatsen finns den? Har klarat uppdraget men inte har jag den I hangaren brevid Rustler'n (WWII-Planet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 onödig bild, sluta med det, tack på förhand. vigge, smart att köra spoiler på det första, men inte på det där med 100%? ser inte varför jag ska inkludera en spoilervarning på 100%-infon, det är inget nytt, man får alltid något (dessutom berättade jag bara om harriern). annorlunda med den första när jag berättar om något som kommer längre fram i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Vem ger uppdraget Vertical Bird? Tror jag gjort det fast jag har ingen harrier där iaf.. Jag har klarat flygfältet och fått asset där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Vem ger uppdraget Vertical Bird? Tror jag gjort det fast jag har ingen harrier där iaf.. Jag har klarat flygfältet och fått asset där... <spoiler>Mike Toreno</spoiler> ger dig uppdraget. Har för mig det är det sista du får där. Kan ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 <spoiler>Mike Toreno</spoiler> ger dig uppdraget. Har för mig det är det sista du får där. Kan ha fel. De e rätt hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 <spoiler>Mike Toreno</spoiler> ger dig uppdraget. Har för mig det är det sista du får där. Kan ha fel. jo de e mike toreno, men man får väll inte de uppdraget vid flygplatsen? utan i madd doggs hus... om ja minns rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Vart på flygplatsen finns den? Har klarat uppdraget men inte har jag den Senast jag kollade tror jag inte att ordet flygplatsen är en spoiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts