checkpoint Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Varför är grafiken på bilderna som finns tex på gta sajten mycket snyggare än grafiken i spelet.?.kan dom möjligt vis vara från PC versionen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Å visst? tror du verkligen det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
checkpoint Skrivet 30 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 okej.. men dom måste komma från något, tro mig det är inte ps2 grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Varför är grafiken på bilderna som finns tex på gta sajten mycket snyggare än grafiken i spelet.?.kan dom möjligt vis vara från PC versionen?? lol...keep dreaming... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
checkpoint Skrivet 30 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 jag skiter väll i PC verren, har det till ps2. Men jag fattar fortfarande inte hur dom lyckas få bilderna så snygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Jo, jag håller med, en del bilder är extremt skarpa, tex dessa: Bild 1 Bild 2 Bild 3 Bild 4 Men de har säkert massor specialvertyg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 J*klar va snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Jo, jag håller med, en del bilder är extremt skarpa, tex dessa: Bild 1 Bild 2 Bild 3 Bild 4 Men de har säkert massor specialvertyg... Dom e ju tagna med digital camera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Puckon...vet ni inte att PS2 i typ Usa & Japan ger lite snyggare bild..... Om ni vill ha så där skarp och bra bild, ska ni köpa en RGB kabel..jag lovar det är en märkbar skillnad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Har du en sån eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Puckon...vet ni inte att PS2 i typ Usa & Japan ger lite snyggare bild..... Om ni vill ha så där skarp och bra bild, ska ni köpa en RGB kabel..jag lovar det är en märkbar skillnad.. jag har oxå hört att det blir bättre bild med en sån........men det kanske måste vara ett amrikanskt ex av spelet...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Det är era tv:n som har dålig grafik skulle jag tro. Därför att jag var hos en kompis och han hade jätte dålig grafik men inte jag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Puckon...vet ni inte att PS2 i typ Usa & Japan ger lite snyggare bild..... Om ni vill ha så där skarp och bra bild, ska ni köpa en RGB kabel..jag lovar det är en märkbar skillnad.. Är det inte tvärt om, att det är snyggare i europa eftersom att vi använder PAL-system, eller blandar jag ihop något nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 japp, jag har en RGB kabel...det e precis som på bilderna när jag spelar...jag tror att man får med en RGB kabel till PS2 i Usa/Japan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Jag har också en RGB kabel men jag har långt ifrån den grafiken som syns på de fyra bilderna som jag länkade förut.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 alltså jag har en RGB & en vanlig Det blir en stor skilllnad på skärpan..men som Andreas J säger om man har en bra tv blir bilden 1000 ggr bättre, själv kör jag på en Sony widescreen...Men om man inte har nån RGB gör det inte nått alls GTA VC konverteringen till PAL e superbra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shyk Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Det kan ju vara så att bilderna är ifrån Rock*s datorer?! behöver ju inte vara från spelet på PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 En nsak som allla mixtrar med när dom ska släppa spelet är bilderna, dom lägger in dom i ett program och fixar till dom, klart på 10 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 De har antagligen mixtrat lite i photo-shop... Till och med lilla tror att jag vet hur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Inte photoshop, men det är ett liknande program, ge mig en bild så ska jag förbättra den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts