P-C Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Jag är väl en nörd då.. har aldrig sett mig själv som en sådan men.. Vi kan väl kalla det datorentusiast? if it makes you happy, it makes me happy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 ...när du skriker "ORKA AFK" till folk i en stillastående kö. HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA Där fick man sig allt ett garv, tack för att du förgyllde kvällen med skratt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA Där fick man sig allt ett garv, tack för att du förgyllde kvällen med skratt. När du skrattar åt sådnat är du definitivt en nörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 ...när man ser märket AFK på en kaffe bryggare tex tänker man Away from keyboard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) När du skrattar åt sådnat är du definitivt en nörd. Eller så har du dålig humor! Carolus XII rex suenica: P.g.a av ditt låga IQ-värde finner jag det inte nödvändigt att fortsätta den här diskussionen. Hört taltats om: "Den som sa det, han var det." Redigerad 20 november, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Är inte ett dugg intresserad av fysik "kolla på mig jag roar mig via internet och letar vänner" Välkommen till din värld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 1=Ny version av P-C's "... tittar under sängen med en kofot i hand för att leta efter imps varje kväll" ... Tittar under sängen med en kofot i hand för att leta efter virus varje kväll. ... Försöker skriva : ) på pannan för att le. ... Försöker sätta på webbcamen så att dina vänner ska kunna se dig. ... Dubbel-klickar på mapparna i skolan för att kunna kolla i dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Du vet att du är en data-nörd när du frågar alla om dom har msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Du vet att du är en data-nörd när du frågar alla om dom har msn. nej, då är man en fjortis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 nej, då är man en fjortis Eller en kåt 43 åring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Du är en datanörd om du frågar folk vad dom har för uppkoppling för att spela CS med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Du vet att du er en data-nörd när du tänder på andras IP... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) En ruggigt usel: Du går fram till en kortväxt människa och säger till honom att han kanske skulle se bättre ut med lägre upplösning. Edit: Du vaknar upp mitt i natten och blir förbannd för du tror någon har varit och pillat på din gamma mätare. Redigerad 21 november, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts