P-C Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 (redigerad) Du vill trycka Ctrl+Z när du skrev fel på matteprovet. tre bokstäver var det här! L O L EDIT: ...skriver yhej på upsatsen i skolan ...skriver vadå_ iställer för vadå? på uppstatsen i skolan Redigerad 18 november, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Från Susning Den klassiska bilden av den typiske datornörden (...) finniga och asociala killar med tjocka glasögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 I detta avseende används data för att beteckna all sorts information eller sifferuppgifter som hanteras maskinellt med dator eller datamaskin. -Susning. Låter som att data betyder information till mig. Jag kan t.ex. ha data om en person, men det betyder inte att jag har ettor och nollor om den personen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Haft en liknande upplevelse eller? Du vet att du är datanörd när du sitter vid datan 25 timmar varje dygn... ( ) Kanske det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Du vet att du är en datanörd nät du ropar "Need backup!" på prov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Du vet att du är en datanörd nät du ropar "Need backup!" på prov. Den är också känd. Du vet att du är Gtasajten-nörd när du försöker klicka på "add reply" för att svara när dina polare frågar om ni ska gibba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Du vet att du är en dator-nörd när du köper "Half-Life 2 Collectors editon" efter att du förhandsbokat "Half-Life 2" via Steam. Eller så är du bara en S.K "`Collector". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Den där var usel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 I detta avseende används data för att beteckna all sorts information eller sifferuppgifter som hanteras maskinellt med dator eller datamaskin. -Susning. Låter som att data betyder information till mig. Jag kan t.ex. ha data om en person, men det betyder inte att jag har ettor och nollor om den personen. Men susning är en slags wikipedia och kan inte litas på till 100%, sedan brukar data användas till att beteckna information vardagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 (redigerad) ... förbannar din kamera när du inte hittar print scrn-knappen Redigerad 13 februari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 ...när du skriker "ORKA AFK" till folk i en stillastående kö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 haha lol data nörd man köper spel för att ha kul... när man inte har nått oo göra data nörd är väl typ när man spelar 21 timmar och skiter i skolan.. har jag fel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Nog har du fel alltid. xstreem: HAAAHAHAHAHAHAHAHA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 haha lol data nörd man köper spel för att ha kul... när man inte har nått oo göra data nörd är väl typ när man spelar 21 timmar och skiter i skolan.. har jag fel ? japp du har fel... skirbb jag känner dig inte men jag skulle nog gissa att du är en nörd du evrkar kunna allt om allt... som thotim hata mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 vad betyder AFK? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 vad betyder AFK? Away From Keyboard, man säger de i CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Away From Keyboard, man säger de i CS eller typ 21345245232 online-spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 eller typ 21345245232 online-spel och på IRC och de flesta andra IM/Chatt-progs inget som bara finns i CS alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 ..när du inte hör vad kompisen säger letar du efter ctrl+scroll för att öka textstorleken. ..när du säger fel och letar efter en edit-knapp ..när du lämnar en skylt "XX is away. Reason: Ute med vänner" när du går ut. När du kommer hem ropar du "XX is back after 216min". Plankat från en annan sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 japp du har fel... skirbb jag känner dig inte men jag skulle nog gissa att du är en nörd du evrkar kunna allt om allt... som thotim hata mig inte Jag är väl en nörd då.. har aldrig sett mig själv som en sådan men.. Vi kan väl kalla det datorentusiast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts