P-C Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 (redigerad) ... blir nerslagen av klassens mobbare och skyller på att du har för lite Experience Points ... blir fascinerad av detalj-rikedomen på dina händer och ditt ansikte ... campar i avlastnings-zonen vid spelbutikerna för att vara först på plats att köpa HL2 ... när du skriver "du aer dolig" på uppstatsen kom på egna (:!!! Redigerad 13 februari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 (redigerad) ....Skriver sånna här ONÖDIGA trådar (:!!! Redigerad 17 november, 2004 av pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 ... blir nerslagen av klassens mobbare och skyller på att du har för lite XP! ... blir fascinerad av detalj-rikedomen på dina händer och ansikts-animationer ... campar i avlastnings-zonen vid spelbutikerna för att vara först på plats att köpa HL2 kom på egna (:!!! du är inte en data nörd för att du spelar hl/cs utan du är då en hl/cs NÖRD!!!!!!!!! när ska folk fatta!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 du är inte en data nörd för att du spelar hl/cs utan du är då en hl/cs NÖRD!!!!!!!!! när ska folk fatta!!!! Du kan inte skriva då du skriver "data nörd", för då är du en särskrivare!!!!!!!!! När ska folk fatta?! @Topic: Haha, that's some good shit, PäSä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 jag upprepar.. skriv egna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Så vitt jag vet brukar "datornördar" oftare klaga på grafik än fascineras av den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Du gillar fantasy spel och dricker jolt. Du "äger" på att göra bakgrunder oftast med ditt namn på och en ful liten figur. Typ Photo shop saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 ..När din brud gör slut ställer du dig framför spegeln i 5H för att få mer i skönhet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 ..När din brud gör slut ställer du dig framför spegeln i 5H för att få mer i skönhet.. Varför är man en datanörd då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Egen : Topic... ...När du ska gå på dejt frågar du tjejen vilka systemkrav hon har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 (redigerad) Sorry för dubbelpost... råkade trycka två gånger och då blev det fel :S .... När du Låtsas spela Halo 2 framför datorn.... "Only On Xbox" Redigerad 18 november, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 ... blir nerslagen av klassens mobbare och skyller på att du har för lite XP! ... blir fascinerad av detalj-rikedomen på dina händer och ansikts-animationer ... campar i avlastnings-zonen vid spelbutikerna för att vara först på plats att köpa HL2 kom på egna Jag känner faktiskt inga "datanördar", sånna som är experter på att beteckna all sorts information eller sifferuppgifter som hanteras maskinellt med dator eller datamaskin. Men jag känner en jävla massa "datornördar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 När du dumpar din brud pga av datorn då är du datanörd tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 När du dumpar din brud pga av datorn då är du datanörd tycker jag Nej absolut inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Jag känner faktiskt inga "datanördar", sånna som är experter på att beteckna all sorts information eller sifferuppgifter som hanteras maskinellt med dator eller datamaskin. Men jag känner en jävla massa "datornördar" Du vet att du är det när du klagar på att det heter dator istället för data. PS. Data är inte information DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 ... blir nerslagen av klassens mobbare och skyller på att du har för lite XP! ... blir fascinerad av detalj-rikedomen på dina händer och ansikts-animationer ... campar i avlastnings-zonen vid spelbutikerna för att vara först på plats att köpa HL2 kom på egna Du vet att du ÄR en data-nörd när du... skriver ER istället för ÄR... använder o istället för ö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Du vet att du är en datornörd när du snubblar så skyller du på "lagg" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Hahaha den var bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Du vet att du är en datornörd när du har en dator i varje rum inklusive toan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 När du dumpar din brud pga av datorn då är du datanörd tycker jag Haft en liknande upplevelse eller? Du vet att du är datanörd när du sitter vid datan 25 timmar varje dygn... ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts