Sikorka Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Jag och en kompis lekte samurai jack när vi spela 2 player.. och då högg han av mig huvet och jag tyckte de va ballt och var jag gick ur 2 player va hade jag fortfarande inge huvud!! Och de va så ballt så jag sparade... :"> och nu när jag kör uppdrag får jag inte bort det!!! Jag har Carl Jonsson gubben med inget huvud! han serju fabjan ut som letherface.. fast med inget huvud... Hjäp snälla vet nån hur man får bort det?? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 testa dö en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 få bort huvudet från kroppen igen eller få tillbaka huvudet? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 ush, så vill jag inte ha det. bäst att inte testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 testa dö en gång de har jag redan gjort!!!! :'( har har fortfarande inget huvud!!!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Gissar på ännu en tolvåring, finns de ingen gräns på detta forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Gissar på ännu en tolvåring, finns de ingen gräns på detta forum? Nja 14 om en vecka men morgon trött du vet... så.. jag visste inte va jag gjorde.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHA Så kan man ju inte ha det! Tänkte också säga att du skulle testa att dö en gång. (:!!! :P kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 jävla roligt o spara då.. om du inte tänkt använda det borde du ju inte sparat.. testa att gå till en frisör eller nått då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 varför är folk arga på unga människor? dom är framtiden ju! människorna som sak göra gta till dig när du är gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 som non sa...testa gå tillfrissören...testa osså gå tex till en klädesafär och testa en hatt... ett tips till andra är att spara INNAN ni kör 2player modes...och spara INTE efter om nott liknande skulle inträffa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Jag testade att köra utan huvud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke69 Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Lite coolt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spiningblade Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 sätt på dig hockey masken eller fullface helmet så har du jue ett wannabe huvud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts