Webbstudio Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 (redigerad) Hejsan, Jag har fyra frågor jag har suttit och funderat på nu, ett tag. Endast seriösa svar och inget gissande. 1. Vad är det dyraste/lyxigaste huset? 2. Vilket garage är det största man kan köpa? 3. Kan man hålla i två pistoler? 4. När öppnar DS? Tacksam för svar! (:!!! Redigerad 17 november, 2004 av Webbstudio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Världen går under! Du skrev fyra frågor fast du sa tre (:!!! Ok, sa bara det så vi har det sagt, innan någon idiot kommer och kommenterar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 (redigerad) ( (:!!! ) Redigerad 17 november, 2004 av Webbstudio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 man kan hålla 2 pistoler? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Okej, tack! Resten av frågorna? Någon som vet? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Hejsan, Jag har fyra frågor jag har suttit och funderat på nu, ett tag. Endast seriösa svar och inget gissande. 1. Vad är det dyraste/lyxigaste huset? 2. Vilket garage är det största man kan köpa? 3. Kan man hålla i två pistoler? 4. När öppnar DS? Tacksam för svar! (:!!! 1. dyrast = vet ej lyxigast = JAG tycker att madd doggs e lyxigast 2. vet ej 3. ja 4. när du kommer tillbaka till los santos efter att du gjort uppdrag i SF och LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Tack så mycket! Någon som vet 2:a frågan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 vad är DS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 jag undra också vad ds är för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Hejsan, Jag har fyra frågor jag har suttit och funderat på nu, ett tag. Endast seriösa svar och inget gissande. 1. Vad är det dyraste/lyxigaste huset? 2. Vilket garage är det största man kan köpa? 3. Kan man hålla i två pistoler? 4. När öppnar DS? Tacksam för svar! 1.Lyxigast måste nog vara huset norr om madd doggs fastighet. 2.Det måste vara hangaren på den pensionerade flygplatsen norr om area 69. 3.Ja, när din pistol skill kommer till Hitman nivå. 4.Didier sachs öppnas ganska sent inne i spelet, vet ej riktigt när. Gokväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts