Lindström Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Finns det nån mod så man kan spawna en PCJ600 ? Tacksam för länkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Ja, Cool Vice City... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Ja men nån som bara gör att man kan spawna pcj . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Tror inte det. Vet inte. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Asså finns det nån gräns på hur många pcj man får spawna i Cool VC Jag spawna asmånga & kasta en granat så alla sprängdes & så sen sluta det funka (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Asså finns det nån gräns på hur många pcj man får spawna i Cool VC Jag spawna asmånga & kasta en granat så alla sprängdes & så sen sluta det funka (:!!! Kan PM a dig en pcj spawn code.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Kan PM a dig en pcj spawn code.. Kan jag också få koden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 mig me..... PLEASE.. snälla Kaboom... sorry om jag va arg förut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 mig me..... PLEASE.. snälla Kaboom... sorry om jag va arg förut.. Men du har ju inte VC på data... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 nej men min kompis ha.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 mig me..... PLEASE.. snälla Kaboom... sorry om jag va arg förut.. Nej.. Du är för omogen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 (redigerad) Nej.. Du är för omogen.. Du Kaboom har hört att du kan ändra main.scm (visst hette den så) filen eller? undra om du skulle vilja ge mig den koden till min mod GTA KB (KB = Kill Bill) om du sett vol.1 vet du att hon åker på motorcykel. Skulla va s*it schyst. Om du vill kan du väl skicka den till chefenredstar@hotmail.com ____________________________________________________ tryck här Redigerad 18 november, 2004 av Putte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Du Kaboom har hört att du kan ändra main.scm (visst hette den så) filen eller? undra om du skulle vilja ge mig den koden till min mod GTA KB (KB = Kill Bill) om du sett vol.1 vet du att hon åker på motorcykel. Skulla va s*it schyst. Om du vill kan du väl skicka den till chefenredstar@hotmail.com ____________________________________________________ tryck här Vilken kod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts