Pastor Vercetti Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 är det sista uppdraget när man ska döda Lance Vance och Sonny Forelli??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pastor Vercetti Skrivet 30 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 HAALÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
checkpoint Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 otroligt lätt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Jag sköt av skallen på Lance! det var roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Vartv e Lance?? Jag har letat fett mycke...sen kommer maffia skiten och håller på o baxa mina pengar....vart e Lance?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 På taket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Vartv e Lance?? Jag har letat fett mycke...sen kommer maffia skiten och håller på o baxa mina pengar....vart e Lance?? Han är på taket. Stå vid helikoptern och kasta granater så blir det lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Jag kom ditt....det e enkelt utan granater...med uzi....bara sköt hade mycke liv kvar...sen tog jag bara en sköld där nere och skulle möta sonny....fan...det gick inte bra då...råkade klumpa till det... Men kommer klara det...det e inte alls svårt.... Fan va jag hattar Lance Vance!Svikaren...!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Jag kom ditt....det e enkelt utan granater...med uzi....bara sköt hade mycke liv kvar...sen tog jag bara en sköld där nere och skulle möta sonny....fan...det gick inte bra då...råkade klumpa till det... Men kommer klara det...det e inte alls svårt.... Fan va jag hattar Lance Vance!Svikaren...!!!!! Ja men det blir ännu lättare med dranater, man behöver inte hämta sköld då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Ner med LanveVanceDance "I heard enought of that in school" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts