mulla Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 HAR aldrig provat fastän jag har klarat 100% Kan inte hitta nån med "search" sök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Ja, jag frågar detsamma. Hur fan bär man sig åt för att tjuva ett helt hus? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 burglar missions? du hittar en burglar (tjuv) van i ett vagos område (minns inte var *fråga*). med den bilen så kan du köra burglar uppdrag om du trycker på r3 knappen. ett tips e att du börjar med uppdragen precis efter 20.00, för det är vid den tiden som du får mest tid på dig (lät sjukt där, men men)... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 burglar missions? du hittar en burglar (tjuv) van i ett vagos område (minns inte var *fråga*). med den bilen så kan du köra burglar uppdrag om du trycker på r3 knappen. ett tips e att du börjar med uppdragen precis efter 20.00, för det är vid den tiden som du får mest tid på dig (lät sjukt där, men men)... (:!!! men jag visste redan att man behöver en svart bil, men vart ligger den svarta bilen, kan helst vara i san fierro eller las venturras. men los santos låter lite roligare kanske snälla vart kan man hitta dem bilarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 men jag visste redan att man behöver en svart bil, men vart ligger den svarta bilen, kan helst vara i san fierro eller las venturras. men los santos låter lite roligare kanske snälla vart kan man hitta dem bilarna? Mitt imot gymet i LS finns den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 ja vet vart den finns (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 kolla upp en guide eller nått. jag minns inte var den finns . kolla www.gamefaqs.com (:!!! ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Inbrottsbilen finns parkerad vid det hyreshus längst bort i längan av hus nära cjs hus på andra sidan gatan från flickvännens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rutan Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 bilen är en van som heter boxville, den är mäst sedd i östra LS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 tack för infot sitter och lirar nu men finns det nån bigfoot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts