isidor Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Måste man klara flygskolan för att få nya "uppdragsgivare"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 ja. Det måste man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 (redigerad) Kan ju inte hålla planhelvetet rakt Redigerad 17 november, 2004 av isidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Kan ju inte hålla planhelvetet rakt Svårt ??? hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Ja som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Ja som fan Hehe ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 ett tips är att släppa gasen ( X ) när du har lyft helt, då kan du segelflyga då äre lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Planen i flygskolan är rätt så boostade, lättare att flyga de andra planen efter åt + att man får mer flying skill efter den vilket oxå bidrar till att det blir lättare -The almighty Grötmannen has spoken- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 HÅLLER PÅ ATT BLI GALEN PÅ DETTA FÖRBANNADE JÄVLA ÄCKLIGA SKITSPEL. HAR HÅLLT MED DET HÄR FÖRBANNADE JÄVLA FLYGPLANET I EN HEL FÖRBANNAD JÄVLA TIMME JÄVLA SKIT FAN GTA SUGER JUST NU. Så, var tvungen att få ut min ilska då jag bara har en handkontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Måste man få guld på allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 GÅR JU INTE O LANDA FLYGPLANS HELVETETS FAN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Kan du hålla käften och sluta dampa? Tack.. Det är inget svårt att landa, bara att trycka broms osv. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Jag har problem med de efter landningen!! Jag kan inte köra i en sån där cirkel det är jättesvårt nått tips?? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Nej det kan jag inte! Stör du dig på mig kan du dra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Ringarna klarar jag galant men på slutet där man ska landa det är ju för fan omöjligt!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Jag har problem med de efter landningen!! Jag kan inte köra i en sån där cirkel det är jättesvårt nått tips?? (:!!! Kör med kameravinkeln så man inte ser planet, typ som i Half Life och så om du fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Jag har också grymt svårt med det där.. Flyga runt och sen landa. Helt jävla omöjligt, haha. Kastade handkontrollen i golvet innan, shit asså. Men men, det är bara att hålla på.. ;/ Retry my ass (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Sa är oftast svi kul men när man väl misslyckas med samam uppdrad eller liknade flera gånger i rad är det så man vill slänga in ps2 i en ved brasa och spruta på en tank med bensin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 men bara fäll ut landningsställen(tryck på högra analogspaken), tryck på bromsen, och stanna i den röda prylen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Jaaaaaaaa jag klarade det (:!!! Håller på att ta guld i körskolan nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts