Carolus XII rex suenica Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Hmm kanske inte hör till ämnet men jag såg en sönderslagen glendale ute i skogen, mitt i ingenstans och jag hade 2 poliser efter mig. Samma som finns vid sågverket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Vafan vet du inte vem Jason är? Massmördaren från Fredagen Den 13e del 2 till 10 + Freddy vs Jason ja! Men det är ju den senaste! De hade ju med Jason dräkterna i Vice City så varför skulle de inte kunna lägga in honom som ett easter egg? Det låter precis som han! at han dränkte sig och allt! ioch försig så blev han dränkt han dränkte inte sig själv! Men men... jaja! I love horror movies! Han blev inte dränkt, han drunknade eftersom han inte var simkunnig och lägerpersonalen inte hade uppsikt över honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Wicked Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Jason bor i New York/Connecticut inte i San Andreas !!! Han bor alltså på östkusten......hmmm....Liberty City.... PS: Jason kan inte dö....EVIL NEVER DIES MWAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 PS: Jason kan inte dö....EVIL NEVER DIES MWAHAHAHA True.. True.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Offtopic: Jason kan visst det dö, han dog i "Jason goes to hell" men så skulle nån tråkig jävel komma på "Jason X" vilket förstörde allt när han va i rymden och härja, och i "Freddy vs Jason" så var han i helvetet först sen väckte Freddy honom.. och jag kan inte fatta hur fan han kunde vara rädd för vatten i "Freddy vs Jason" när han har simmat i andra delar som t.ex "Jason goes to Manhattan" där simmar han från Chrystal Lake till New York :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jag var vid Torenos hus och upptäckte lyckligt att där fanns lite balla vapen att hitta. Jag provade min minigun på lite polisbilar och fick snart en jävla massa snutar efter mig. Klockan var förresten 01.30, lördag tror jag. Då kommer det en kille i rutig skjorta springandes mot mig, jaha tänkte jag, en civilist som flyr, men när han kom närmare upptäckte jag att karlfan hade en vit hockeymask! Shit, tänkte jag, nu måste jag ju fan fota detta så att jag kan bevisa detta och dessutom kamma hem 50euros (vore ju soft), så jag pausar och kollar upp fusket för att säka sin wantedlevel, knappar in det och börjar jaga efter han. Det var inte så lätt att ta kort då kan jag säga. Och så kutar jävel ner i vattnet och drunkar. Jaja, men jag kan ju fortfarande ta kort med min digkamera tänkte jag hoppade efter ner i vattnet och simmade mot honom, men när jag kom till kroppen var den borta. Nu tänkte jag: Detta är väl inte hur Leatherface beskrivits innan, och dessutom hade han jag såg ingen motorsåg. Men jag har iaf inte sett en vanlig civilist i hockeymask innan...Och civilister brukar väl inte springa ner i vattnet bara sådär, för han ramlade inte utför något stup, han sprang ner till vattenbrynet och dränkte sig själv:) Jaja, nu kanske vi har nåt att spekulera i ytterligare en tid:))) Det kan vara Piggsy från spelet "Manhunt" som Rockstar har utvecklat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Tror mest att det är Piggsy ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 på tal om sönderslagen bil.. folk säger att det ska stå en sönderslagen bil i back o beond eller vad det heter.. det står 2 bilar där ibland 3.. när jag tar den ena bilen kommer det en ny (samma sak med bilen som står en bit bort).. så frågan är om inte ghostcar är ett ett enda ljug bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 btw.. jason dog pga att lägerledarna hade sex.. jason där om han blir sprängd.. men i sista fredagden den 13:De.. blir han sprängd men en kille äter up hans hjärta.. och den killen är han som är (jason) i jason X.. vilket inte är den riktiga jason Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 *dör* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Nej för Jasons själ flyger in i han doktorn det är därför han står och kollar sig i spegeln ett tag, för att det är jason som är inne i honom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts