smoke_5 Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Jag var vid Torenos hus och upptäckte lyckligt att där fanns lite balla vapen att hitta. Jag provade min minigun på lite polisbilar och fick snart en jävla massa snutar efter mig. Klockan var förresten 01.30, lördag tror jag. Då kommer det en kille i rutig skjorta springandes mot mig, jaha tänkte jag, en civilist som flyr, men när han kom närmare upptäckte jag att karlfan hade en vit hockeymask! Shit, tänkte jag, nu måste jag ju fan fota detta så att jag kan bevisa detta och dessutom kamma hem 50euros (vore ju soft), så jag pausar och kollar upp fusket för att säka sin wantedlevel, knappar in det och börjar jaga efter han. Det var inte så lätt att ta kort då kan jag säga. Och så kutar jävel ner i vattnet och drunkar. Jaja, men jag kan ju fortfarande ta kort med min digkamera tänkte jag hoppade efter ner i vattnet och simmade mot honom, men när jag kom till kroppen var den borta. Nu tänkte jag: Detta är väl inte hur Leatherface beskrivits innan, och dessutom hade han jag såg ingen motorsåg. Men jag har iaf inte sett en vanlig civilist i hockeymask innan...Och civilister brukar väl inte springa ner i vattnet bara sådär, för han ramlade inte utför något stup, han sprang ner till vattenbrynet och dränkte sig själv:) Jaja, nu kanske vi har nåt att spekulera i ytterligare en tid:))) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Jaja, nu kanske vi har nåt att spekulera i ytterligare en tid:))) Hade du inte sagt så skulle det vart mer trovärdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smoke_5 Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Vad jag menade med att vi kan spekulera i det var att det finns ca tre till fyra sånna här topics om dagen i olika forums, men att det egentligen aldrig kommer fram någonting konkret, allting blir bara spekulationer som totalt urartar i anklagerlser om lögner, som ofta är starkt berättigade mm. Och det är väl lite konstigt att du bedömer min trovärdighet på att jag ansåg att även detta skulle bli så, men men... Jag har ju som sagt inte sagt att jag sett den beryktade varelsen, men jag såg en kille i hockeymask. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 det var säkert bara nåt psycho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas_SA Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Så leatherface är inte ett psyko? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 det kanske var jason.. om det var jason så gick han o durnknade för han är så inihelvetes rädd för vatten att han drunknar.. och nu när han har drunknat så kommer han snart vakna upp o komma upp ur vattnet lite då och då.. duvet o döda lite folk och sådär såg du inte om han hade en machete i handen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Är det inte en av dom här små grejerna som de laggt in i spelet... Det är ju 37 st och leatherface är en av dem men kan det inte vara som jag iallafall hört om att folk tar livet av sig? Eller? Det var möjligt att det var de du såg och isåfall har du ändå sätt något coolt (:!!! Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SA-fan Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 det kanske var jason.. om det var jason så gick han o durnknade för han är så inihelvetes rädd för vatten att han drunknar.. och nu när han har drunknat så kommer han snart vakna upp o komma upp ur vattnet lite då och då.. duvet o döda lite folk och sådär (:!!! såg du inte om han hade en machete i handen då? lite offtopic detta men: han jason du snackar om.. e det han från filmen Freddy Vs Jason? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Disturbed1 Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 det här har inget med leatherface att göra,jag snodde en mc från en lantis,sorligt nog han gubben ifatt mig,det var då det hände!.gubbjäveln sätter sig i baksättet istället för att sno tillbaka mc`n (:!!! kul men ganska oväntat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johniie Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Vafan vet du inte vem Jason är? Massmördaren från Fredagen Den 13e del 2 till 10 + Freddy vs Jason ja! Men det är ju den senaste! De hade ju med Jason dräkterna i Vice City så varför skulle de inte kunna lägga in honom som ett easter egg? Det låter precis som han! at han dränkte sig och allt! ioch försig så blev han dränkt han dränkte inte sig själv! Men men... jaja! I love horror movies! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 vill nån bara säg vem leather face är? är det nån från vc eller gta 3 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 vill nån bara säg vem leather face är? är det nån från vc eller gta 3 eller? han som bär sågen i motorsågsmasakern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 motorsågsmasakern. ? vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 det här börjar ju bli löjligt själv har jag inte sett en enda övernaturlig grej på det här spelet (:!!! tyvärr. men om det skulle finnas en Jason skulle jag nog gå runt och leta i skogen vid hankypank point , det är väl såna ställen med kåta highschool ungdomar som Jason drar sig till kan jag tänka mig börja skallgångs kedjan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 kolla efter en fastkjedjad snubbe med en kniv i huvet under vattenyta, hittar ni någon sån kan jag garantera er att ni har hittat ett påskägg (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 motorsågsmasakern. ? vad är det? en kultskräckfilm från 70-talet, om några tonåringar som råkar på en psykokannibalfamilj mitt ute i ingenstans. en av sönerna i psykokannibalfamiljen har en motorsåg och en mask gjord av människoskinn (dah, Leatherface ). grymt sevärd film trots en hel del brister. finns även en remake från förra eller detta året, Texas Chainsaw Massacre. jag har dock inte sett den, så någon annan får lämna ett omdöme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 en kultskräckfilm från 70-talet, om några tonåringar som råkar på en psykokannibalfamilj mitt ute i ingenstans. en av sönerna i psykokannibalfamiljen har en motorsåg och en mask gjord av människoskinn (dah, Leatherface ). grymt sevärd film trots en hel del brister. finns även en remake från förra eller detta året, Texas Chainsaw Massacre. jag har dock inte sett den, så någon annan får lämna ett omdöme offtopic: den nya filmen (motorsågsmassakern) såg jag ENSAM på NATTEN i usa... o den va inte ett dugg läskig, blev uttråkad så höll på o somna ibland as kass, röck inte till en enda gång ens.. hmmpf, e den gamla läskig? inte sett den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 (redigerad) det beror på vad du menar med läskig. den ger en lite obehaglig stämning och har en del oförglömliga (ursäkta klyschan) scener, som psykopatliftaren och middagsscenen. Redigerad 17 november, 2004 av Crouching.tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 (redigerad) så att alla vet Jason är en typ psokopat som dödar en massa folk.. aka (also known as) Jason X.. *EDIT* inte den bästa bilden kanske men.. Redigerad 17 november, 2004 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 det är jason voorhees Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts