Jump to content

Bigfoot och UFOn finns inte!


Simon_ume
 Share

Recommended Posts

Hur kan alla vara så säkra på att de finns då? ;)

De är som skateboards, finns dom i spelet? NEJ, de är uungefär samma typ av rykte. :P

Non hade vel sätt "skateboard" i non fil om jag inte minns fel...tror jag kololade filen osså ochd net stod..har glömt var norra veckor sedan... ;)

men skulle det finnas UFO:n så är knappast R* så dumma så dem skriver ut det som filnaman utan isåfall gömmer dem ju det o byter namn...och somsagt skateboard fanns men hur vet ni att skateboard e skateboard i filen och inte ett hårigt monster elelr flygande fat... -_-:P ?

nott att tänka på! -_-

tror mest på spökbilar o UFO:n men bigfoot...njae...men R* moste ha lagt in nott mysko tillexempel i dem mystiska delarna av badlands....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Non hade vel sätt "skateboard" i non fil om jag inte minns fel...tror jag kololade filen osså ochd net stod..har glömt var norra veckor sedan... ;)

men skulle det finnas UFO:n så är knappast R* så dumma så dem skriver ut det som filnaman utan isåfall gömmer dem ju det o byter namn...och somsagt skateboard fanns men hur vet ni att skateboard e skateboard i filen och inte ett hårigt monster elelr flygande fat... ;):P ?

nott att tänka på! -_-

tror mest på spökbilar o UFO:n men bigfoot...njae...men R* moste ha lagt in nott mysko tillexempel i dem mystiska delarna av badlands....

du borde heta stav_man..

du stavar ju som ett proffs! -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

den såkallade "spökbilen" har jag själv sett ett antal gånger, markeringen stämmer.

fast så särskilt spökigt kanske man inte kan tycka det är.

vad det handlar om är att en bil av någon underlig anledning släpps

ner från luften, bilen rullar sedan nerför en slänt för att till sist

krocka med ett berg.

ta jetpacken och flyg runt där ett tag så ser ni bilarna snart. ganska nära stora vägen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

cp är man väll ändå inte? jag skulle snarare säga har, om man är CP är man ju antingen en förkortning ( ;) ) eller så är man en "sjukdom", om man ska säga är så måste man säga cp-störd inte bara CP.

jacker, nice, men ja tycker att du borde tagit lite mer varierande färg på leatherface stället och spökbils stället -_- annars gött..

Redigerad av Rockaway
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...