Jump to content

vandrande skugga

simpa88
 Share

Recommended Posts

*Liten Spoiler*

Precis efter att jag hade klarat av det där uppdraget när man ska skjuta ner en helikopter som toreno sitter inne i så ser jag en skugga springa ut för klippkanten. Jag skyndar mig dit och då så är han/den borta! Kan det ha varit bigfoot eller kanske toreno själv eftersom han överlevde ju helikopterkraschen. Har aldrig sett något liknande!

Redigerad av simpa88
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det är väl ändå inte enligt rockstar? det är ju enligt en sida som handlar om gta, men vafan vet dom, de kanske bara ljuger så folk slutar leta o letar själa för 50£, vad sägs om det ni! loosers! :P hahaha

Förlåt då pundhuve att jag kom ihåg fel... BURAI

Men vem äre som hittat på detta rykte då? Självklart nån spelare, de är ju inte R* iaf. Skulle inte tro att en GTA-sida som ligger "nära" med R* (som gtasajten) lägger ut fel info som igentligen stämmer. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis efter att jag hade klarat av det där uppdraget när man ska skjuta ner en helikopter som toreno sitter inne i så ser jag en skugga springa ut för klippkanten. Jag skyndar mig dit och då så är han/den borta! Kan det ha varit bigfoot eller kanske toreno själv eftersom han överlevde ju helikopterkraschen. Har aldrig sett något liknande!

Skriv spoiler innan du avslöjar ett uppdrag... That's the rules...

Diezl

Länk till kommentar
Dela på andra sidor