SA-fan Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 behöver man göra Quarry's uppdrag för att komma vidare eller? (jag har klarat 79 uppdrag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SA-fan Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 ingen som svarar? börjar bli trött på att vara fast här nu... Quarry's uppdrag har jag fastnat på nämligen så jag undrar om man behöver göra dom... dom e ju inte lika tydliga som dom andra uppdragen.. om ni förstår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 behöver man göra Quarry's uppdrag för att komma vidare eller? (jag har klarat 79 uppdrag) vem e quarry... har inget minne om de o ja har klarat storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SA-fan Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 det e nån... du vet om du trycker upp map legend... då står där nått om nån Quarry... står inte så på din? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ThePoka Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Du behöver inte göra Quarry uppdragen för att gå vidare i storyn... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Vem fan är Quarry? stenbrott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SA-fan Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 okej, tack så mycket för svaret (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ThePoka Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 (redigerad) vem e quarry... har inget minne om de o ja har klarat storyn Och quarry betyder stenbrott, vilket stället är... (:!!! **Edit: Och GTA3 Freak hann före Redigerad 17 november, 2004 av ThePoka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SA-fan Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 hihi, så då e det ingen människa som heter det då som jag trodde? (:!!! kan inte all engelska.. men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Och quarry betyder stenbrott, vilket stället är... (:!!! **Edit: Och GTA3 Freak hann före jaha, lärde man sig ett nytt engelskt ord idag då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SA-fan Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 men får man några pengar om man kör dom uppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 men får man några pengar om man kör dom uppdragen? Jadå, och du kan dessutom köra dem hur många gånger som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SA-fan Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 e det bara det där man ska putta bort stenar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts