GTA//Nörden Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 jag hade 3 stjärnor, sprang in i hästtippset och vann 59000$ sprang ut och snabbt in i en bil! trodde jag skulle klara mig, men då händer det som jag trodde var omöjligt!! Ett FLYGPLAN störtade rakt in i min bil och sprängde min bil... Jag tycker att det var helsjukt iallafall... PS. Hoppas jag får se det där omtalade UFOt skulle va asgrymt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 hehe. men du skulle ha väntat ut stjärnorna . jag vann 1 mille förut. ska satsa typ 1 mille till senare ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-SA Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 jag hade 3 stjärnor, sprang in i hästtippset och vann 59000$ sprang ut och snabbt in i en bil! trodde jag skulle klara mig, men då händer det som jag trodde var omöjligt!! Ett FLYGPLAN störtade rakt in i min bil och sprängde min bil... Jag tycker att det var helsjukt iallafall... PS. Hoppas jag får se det där omtalade UFOt skulle va asgrymt!! Det finns Ufo, som en kille hade sett och har en bild på de, men ja har bilden och ja själv har varit i en bar där det har en reklam där det står att Ufo befinner sig mest i detta område där baren är. (bilden tog ja från en annan kille, ville bara visa dig ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Såg ett Ufo, fyfan , det gick riktigt snabbt. PS. 33 miljoner nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Såg ett Ufo, fyfan , det gick riktigt snabbt. PS. 33 miljoner nu själv har ja 99'999'999 UTAN fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 har blivit dödad av ett störtande flygplan en gång och allvarligt skadad av ett en gång... har inget flyt med dom (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts