PlayON Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 (redigerad) Edit: Eftersom det är massa fjanterier om att min bild är falsk så har jag valt att ta bort den! När ni sedan ser UFO:t själva i spelet så kom inte och säg - du hade rätt det fanns visst! Redigerad 17 november, 2004 av PlayON Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 (redigerad) Lite liten bild för att kunna bedöma detta, men det ser väldigt fake ut! Redigerad 17 november, 2004 av LuNk4n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Lite liten bild för att kunna bedöma detta... Tyvär så hade jag MMS-inställnig på mobilkameran. Jag letar varje dag vid 22-tiden men ännu har inget UFO dykt upp igen! Edit: Denna gång har jag inställt på 640x480! Edit 2: Gör fusket så det blir kväll så man slipper vänta 24 tim! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 (redigerad) jag tror inte det är fake.. såg exakt samma sak fast utan lampan i mitten (var mitt på dan) jag körde under den på en av det större motorvägarna i öknen, när jag kollade bakåt var den borta (om det inte var ett ufo skulle den definitift vara kvar) Redigerad 17 november, 2004 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 jag tror inte det är fake.. såg exakt samma sak fast utan lampan i mitten (var mitt på dan) jag körde under den på en av det större motorvägarna i öknen, när jag ollade bakåt var den borta (om det inte var ett ufo skulle den definitift vara kvar) Synd att du inte tog kort på den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 jag tror inte det är fake.. såg exakt samma sak fast utan lampan i mitten (var mitt på dan) jag körde under den på en av det större motorvägarna i öknen, när jag ollade bakåt var den borta (om det inte var ett ufo skulle den definitift vara kvar) jaha...verkar då som om de andra skenen folk sett inte var ufon då.... Iaf...så ollade du bakåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 jo precis.. jag e grym på att olla saker bakåt, speciellt ufon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 tycker att bilden ser rätt trolig ut iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Varför skulle jag starta en tråd på ett forum med en fake bild? Jag har faktiskt bättre saker för mig än att lägga ut falsk information som många andra tyvärr gör! Edit: När ni själva ser den så kom ihåg vem som visade den först - JAG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Varför skulle jag starta en tråd på ett forum med en fake bild? Jag har faktiskt bättre saker för mig än att lägga ut falsk information som många andra tyvärr gör! Edit: När ni själva ser den så kom ihåg vem som visade den först - JAG! men de finns ju vissa som gör allt för att få uppmärksamhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 ska vi hålla på såhär kan vi lika gärna låsa den här topcen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-SA Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Han har rätt, ja har också sätt ufo:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-SA Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 (redigerad) Jag har kom till en liten bar där jag såg Ufo, det har en reklam bredvid baren me att ufo kommer ofta hit alltså att man kan se ufo i denna plats, men ska försöka ta bild och visa er om ni inte tror. Redigerad 17 november, 2004 av GTA-SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Jag har kom till en liten bar där jag såg Ufo, det har en reklam bredvid baren me att ufo kommer ofta hit alltså att man kan se ufo i denna plats, men ska försöka ta bild och visa er om ni inte tror. vore nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 du som hadde bild kan ju lägga up den igen skulle vara nice se det där ufo ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 fins det verkligen ufos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zonny Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 ufo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-SA Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 du som hadde bild kan ju lägga up den igen skulle vara nice se det där ufo ju Alltså här e bilden och ja har själv sett ufo (bilden e inte från mig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Herregud vilken känslig människa. Tar bort bilden bara för att människor är skeptiska. PlayON: Tänk på att vi har blivit matade med säkert 100 trådar om UFO's och Bigfötter - och är trötta på fejkade bilder. Det är möjligt att din bild är sann, lika mycket som den kan vara fake. Men att du inte klarar kritik styrker min uppfattning om att bilden är fake. Tyvärr måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-SA Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Herregud vilken känslig människa. Tar bort bilden bara för att människor är skeptiska. PlayON: Tänk på att vi har blivit matade med säkert 100 trådar om UFO's och Bigfötter - och är trötta på fejkade bilder. Det är möjligt att din bild är sann, lika mycket som den kan vara fake. Men att du inte klarar kritik styrker min uppfattning om att bilden är fake. Tyvärr måste jag säga. Tror han gör bilden själv? han har ju bevis på att han har sett den, och beviset e bilden. Som sakt, själv har ja sett också en tefat (Ufo) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts