LuNk4n Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Jag har blivit lite fundersam på en sak, som skulle behöva ett vettigt svar. När jag har tagit ett par "Thermal Goggles", från t.ex Zeros butik så går dom inte att hämta en andra gång. Någon som har samma bekymmer, eller ännu bättre, en lösning på detta? Det är jävligt frustrerande när man verkligen behöver en. Sen undrar jag också: Hur fungerar dessa "glasögon"? Jag trodde de gick att använda hur många gånger som helst. Men här om dagen så tog jag på mig dem, sen av och på igen, sen av ännu en gång (enkelt förklarat *hehe*) - då var de borta från min vapenlista. Är användartiden tidsbestämd? Skulle vara tacksam för ett trevligt svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 thermal googoles e ju värdelösa, jag vill hitta night vision Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 (redigerad) thermal googoles e ju värdelösa, jag vill hitta night vision Det var inte frågan! Om du inte tänker svara på MIN fråga så sluta att posta inlägg här. Vilken nytta har jag av ditt inlägg? Besvarar den ens någon del av min fråga? Pinsamt onödigt! Någon som kan svara på frågan skulle det vara jättesnällt! Redigerad 17 november, 2004 av LuNk4n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Jag har blivit lite fundersam på en sak, som skulle behöva ett vettigt svar. När jag har tagit ett par "Thermal Goggles", från t.ex Zeros butik så går dom inte att hämta en andra gång. Någon som har samma bekymmer, eller ännu bättre, en lösning på detta? Det är jävligt frustrerande när man verkligen behöver en. Sen undrar jag också: Hur fungerar dessa "glasögon"? Jag trodde de gick att använda hur många gånger som helst. Men här om dagen så tog jag på mig dem, sen av och på igen, sen av ännu en gång (enkelt förklarat *hehe*) - då var de borta från min vapenlista. Är användartiden tidsbestämd? Skulle vara tacksam för ett trevligt svar! Jag kunde ha mina Thermal-googles under en lång tid när jag letade hopplöst efter bigfoot =). Annars finns det ett par thermal googles bakom "The big ear", prova dom. Ha en bra eftermiddag Med vänliga hälsningar från Jonathan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Jo, det finns "glasögon" på olika platser i San Andreas. Men problmet (för mig) är att de försvinner - går bara att ta en gång. Det är jäkligt jobbigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Fortfarande ingen som vet varför de försvinner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Fortfarande ingen som vet varför de försvinner? ne allstå jag kan ha mina hur länge som helst men du kanske råkat byta dem mot ett annat vapen.... blir lätt så om du t.e.x tar en fallskärm eller likandne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 man ska kunna ha fallskärm och thermal glasögonen jag har samma problem menn jag tänkte så här om man tar alla 4 st thermal googles i spelet men sparar inte sen kollar man igen om dom kommer tillbaks. jag ska nån gång provaj ag har hittat 3 och den sista finns i mad dogs lya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts