Fille-Snille Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 (redigerad) Är det nån som vet vart man kan hitta en helikopter? Eller finns det nått fusk till en Helikopter? Redigerad 17 november, 2004 av Fille-Snille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 hur långt har du kommit?.. man måste komma till las venturas för att hitta helikopter, finns i den lilla hamnen öster om garver bridge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 menar du var det finns i LS eller?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 man måste inte komma till LV man behöver bara komma till SF.....det finns en helikopter på flygplatsen där!!!! ursäkta för dubbelpost :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Jag harför mig att det ska finnas en i LS, men jag kanske har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fille-Snille Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Så det finns ingen på Los santos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 man måste inte komma till LV man behöver bara komma till SF.....det finns en helikopter på flygplatsen där!!!! ursäkta för dubbelpost :"> Alla helikopterar och flygplan på SFs flygplats är låsta ända tills man tar flygcert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Så det finns ingen på Los santos? Asså jag har klarat storyn, men jag vet faktiskt inte om det finns en helikopter i LS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Alla helikopterar och flygplan på SFs flygplats är låsta ända tills man tar flygcert FEL, Mavericken är alltid olåst....resten av flygdonen är alltid låsta tills man skaffar pilot-licensen (på SF:s Flygplats) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 FEL, Mavericken är alltid olåst....resten av flygdonen är alltid låsta tills man skaffar pilot-licensen (på SF:s Flygplats) WORDB) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 FEL, Mavericken är alltid olåst....resten av flygdonen är alltid låsta tills man skaffar pilot-licensen (på SF:s Flygplats) Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 FEL, Mavericken är alltid olåst....resten av flygdonen är alltid låsta tills man skaffar pilot-licensen (på SF:s Flygplats) Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts