hjhjg Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 när kan man köpa bil firman brevid garaget (där man gör uppdrag) i san fierro. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 när kan man köpa bil firman brevid garaget (där man gör uppdrag) i san fierro. :'( Du kommer att komma dit så småningom, med uppdragen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Just det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rutan Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 hörru din jävla lirare. så klarrt som fan att amn kan köpa fastigheter när man harpengar, annars är det ju bara att vänta tills det går att köpa stället. jag har iaf köpt alla byggnader som går att köpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 hörru din jävla lirare. så klarrt som fan att amn kan köpa fastigheter när man harpengar, annars är det ju bara att vänta tills det går att köpa stället. jag har iaf köpt alla byggnader som går att köpa! Haha, det har jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 först och främst måste man klara driving shool sen ska man klara alla uppdrag på andra banan för woozie dyker up här och där på uppdragen han ringer typ efter man har klarat banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holm Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Undrar lite vad ni tycker man ska köpa för första hus? Har 23000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 gambla upp pengarna och köp alla hus! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rutan Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 gambla upp pengarna och köp alla hus! (:!!! Bra sagt! jag började med 500 $ och har gamblat mig upp till ungefär 25 miljoner dollar. efter det är det bara att köpa alla hus som går att köpa, det är bra när man ska spara och inte orkar åka genom halva stan bara för att man ahr köpt för lite hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts