Sc0rp Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 tror inte den går att använda i mp, men man kan ju alltid testa Man kan visst använda jetpacken. Min kompis körde bil och jag körde jetpack när vi körde 2 player (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zapata Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Är det Split Screen när man kör mp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Är det Split Screen när man kör mp? Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zapata Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Nope. Hur funkar det då om man åker åt olika håll? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Hur funkar det då om man åker åt olika håll? (:!!! Det funkar inte hur långt som helst... Hade faktiskt varit bättre om det hade varit split screen... Även om jag är väldigt negativ till split screen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Man kan visst använda jetpacken. Min kompis körde bil och jag körde jetpack när vi körde 2 player Hur kan det gå till? Det går ju bara att använda ett fordon, och jetpacken räknas ju som ett "fordon" eftersom man inte kan gå in i bilar, etc när man har på sig den... eller har jag fel? går det, i så fall gäller det endast jetpacken och inget annat fordon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Hur kan det gå till? Det går ju bara att använda ett fordon, och jetpacken räknas ju som ett "fordon" eftersom man inte kan gå in i bilar, etc när man har på sig den... eller har jag fel? går det, i så fall gäller det endast jetpacken och inget annat fordon.. Jetpack räknas som vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts