stalker Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Grymmt snygg bil! När kan denna tänkas vara klar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Grymmt snygg bil! När kan denna tänkas vara klar då? Tackar! Men klar... Jadu, beror väl på hur mycket jag jobbar. Men det tog nån månad innan jag fick in den i spelet (pga jag inte gjorde nåt på den alltså). Så kanske en månad till. Kanske. Fast jag kan ju få klart den på några dagar om jag vill. Men det beror på lusten. Den som lever får se. :\ Sajko: Hm, mystiskt. Bra iaf att det verkar som det är sbs från din sida och inte min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts