Jump to content

Corvette -72

Urkas
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 3 weeks later...

Jeje, bättre sent än aldrig. Har alltså orkat göra massor på bilfan.

Enda grejen nu är väl att ni skulle få en beta. Men då vill jag ha en fin o snabb server att tanka upp bilen på. Min egen server vill jag inte, för då kommer ni döda min lina. GTAmods vill jag nog inte iom att det är en beta. Känns fel att tanka upp den där då. Så ge mig nån vettig server så kan ni få en beta. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nemen oj vad smart jag är! Jag snor päronens felia-konto o lägger upp bilen på! Dock är servern jävligt seg för iallafall mig. Men men, varsågod. Och kom gärna med lite bra kritig också!

Tankaaa!

Föresten så är bilen gul bara för jag inte vet hur man fixar olika färger på bilen.. Nån som kan förklara hur jag gör? :\

Hm, tre till saker. I defualt.ide, ändra rad 206 till detta:

206, sabretur, sabretur, car, SABRETUR, SABRETU, null, ignore, 10, 7, 2ff0, 249, 1

Se även till att ni har dmagics wheel mod installerad.

Och sen så om motorhuven är cp, måla om bilen så blir den fin igen. :angry:

Redigerad av Urkas
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag kanske e den enda som ser det som en kub men...

Aha! Det var där den hamnade! :angry:

Jag gjorde alltså ett test med att få till popup-lysen, men iom att jag inte såg var den hamnade så trodde jag inte det funkade. Har inte orkat ta bort den nu bara. Men okej, då vet jag var den hamnade iaf. :P

Föresten, du kör med andra fälgar, är det du som har fixat dom eller funkar inte mina helt enkelt?

vinnecool: Tackar så hemskt mycket!

Redigerad av Urkas
Länk till kommentar
Dela på andra sidor