nikko Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Nu är jag lite förvirrad.. Ser inte ens urkas själv att han här stavat rätt? Han skrev fel i inlägget, inte på bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 fin bil, till vc eler sa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Till vc är det väl tänkt, men det kan nog hända att den kommer till sa senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Liten fråga... Är det nån som är intresserad av en beta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
myrslokan Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Liten fråga... Är det nån som är intresserad av en beta? Ja det är klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Trinity_ Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 JAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jeje, bättre sent än aldrig. Har alltså orkat göra massor på bilfan. http://www.monstret.se/~urkas/gtavette/72/2.png http://www.monstret.se/~urkas/gtavette/72/1.png Enda grejen nu är väl att ni skulle få en beta. Men då vill jag ha en fin o snabb server att tanka upp bilen på. Min egen server vill jag inte, för då kommer ni döda min lina. GTAmods vill jag nog inte iom att det är en beta. Känns fel att tanka upp den där då. Så ge mig nån vettig server så kan ni få en beta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Den va vacker, Men tyvärr vet jag ingen server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Nemen oj vad smart jag är! Jag snor päronens felia-konto o lägger upp bilen på! Dock är servern jävligt seg för iallafall mig. Men men, varsågod. Och kom gärna med lite bra kritig också! Tankaaa! Föresten så är bilen gul bara för jag inte vet hur man fixar olika färger på bilen.. Nån som kan förklara hur jag gör? :\ Hm, tre till saker. I defualt.ide, ändra rad 206 till detta: 206, sabretur, sabretur, car, SABRETUR, SABRETU, null, ignore, 10, 7, 2ff0, 249, 1 Se även till att ni har dmagics wheel mod installerad. Och sen så om motorhuven är cp, måla om bilen så blir den fin igen. Redigerad 9 december, 2004 av Urkas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 mycket bra, men den e lite hög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 mycket bra, men den e lite hög Lite hög säger du? Tycker den är alldeles lagom. Eller har jag fel då? :x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 grymt snygg! ska du fixa trasiga delar? vad e kuben som sitter i inredningen för nått?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 grymt snygg! ska du fixa trasiga delar? vad e kuben som sitter i inredningen för nått?? Tackar! Men klart jag ska fixa trasiga delar. Man måste ju kunna ha sönder den stackars bilen. Men kuben i inredningen? Vad menar du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Det där var nog den vackraste bilen jag någonsin sett till gta! Redigerad 9 december, 2004 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 jag kanske e den enda som ser det som en kub men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) jag kanske e den enda som ser det som en kub men... Aha! Det var där den hamnade! Jag gjorde alltså ett test med att få till popup-lysen, men iom att jag inte såg var den hamnade så trodde jag inte det funkade. Har inte orkat ta bort den nu bara. Men okej, då vet jag var den hamnade iaf. Föresten, du kör med andra fälgar, är det du som har fixat dom eller funkar inte mina helt enkelt? vinnecool: Tackar så hemskt mycket! Redigerad 9 december, 2004 av Urkas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jo dina fälgar fungerar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jo dina fälgar fungerar för mig Bra bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 njaa.. jag testade först med att ändra default. ide men då krashade det så jag körde utan att ändra hjul.. fatta inte varför det inte funka men det funkar ju för andra så det e nog bara jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts